Tải phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word
Kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word. Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết mẫu kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức tổ chuyên môn, kế hoạch dạy học Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức giáo viên, mẫu phân phối chương trình tiếng Anh 11 KNTT theo hướng dẫn của Công văn 5512 trong bài viết sau đây của Hoatieu.
- Phụ lục 1 Tin học 11 Kết nối tri thức file word
- Kế hoạch giáo dục Địa lí 11 Kết nối tri thức file word
Kế hoạch giáo dục tổ chuyên môn Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Phụ lục I
KHUNG KẾ HOẠCH DẠY HỌC MÔN HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
(Kèm theo Công văn số 5512/BGDĐT-GDTrH ngày 18 tháng 12 năm 2020 của Bộ GDĐT)
TRƯỜNG: .................................. TỔ: .............................................
| CỘNG HÒA XÃ HỘI CHỦ NGHĨA VIỆT NAM Độc lập - Tự do - Hạnh phúc |
KẾ HOẠCH DẠY HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
MÔN HỌC/HOẠT ĐỘNG GIÁO DỤC .........................., KHỐI LỚP............
(Năm học 20..... - 20.....)
I. Đặc điểm tình hình
1. Số lớp: ..................; Số học sinh: ...................; Số học sinh học chuyên đề lựa chọn (nếu có): ……………
2. Tình hình đội ngũ: Số giáo viên: ...................;Trình độ đào tạo: Cao đẳng: ........ Đại học:...........; Trên đại học:.............
Mức đạt chuẩn nghề nghiệp giáo viên : Tốt:.............; Khá:................; Đạt:...............; Chưa đạt:........
3. Thiết bị dạy học:(Trình bày cụ thể các thiết bị dạy học có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Thiết bị dạy học | Số lượng | Các bài thí nghiệm/thực hành | Ghi chú |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
… | ||||
… |
4. Phòng học bộ môn/phòng thí nghiệm/phòng đa năng/sân chơi, bãi tập (Trình bày cụ thể các phòng thí nghiệm/phòng bộ môn/phòng đa năng/sân chơi/bãi tập có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Tên phòng | Số lượng | Phạm vi và nội dung sử dụng | Ghi chú |
1 | ||||
2 | ||||
... |
II. Kế hoạch dạy học
1. Phân phối chương trình
STT | Bài học (1) | Số tiết (2) | Yêu cầu cần đạt (3) | |
1 | UNIT 1 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce strong and weak forms of auxiliary verbs; • understand and use words and phrases related to health and fitness; • use the past simple and the present perfect correctly; • read for main ideas and specific information in an article about living a long and healthy life; • give instructions for an exercise routine; • listen for main ideas and specific information in a TV chat show about food and health; • write a short message in response to an invitation; • offer help and respond to offers; • identify the main differences between bacteria and viruses; • design a poster about a healthy habit and give a poster presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
2 | UNIT 2 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce contracted forms correctly in sentences; • understand and use words and phrases related to generational differences; • use modal verbs: must, have to, and should; • read for main ideas and specific information in an article about different generations; • talk about the different generations of a family; start a conversation and discussion; • listen for specific information in a conversation about family conflicts; • write an opinion essay about limiting teenagers’ screen time; • understand the generation gap in Asian American families; • carry out a survey to find out generational differences in families and give a group presentation about them. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
3 | UNIT 3 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • link final consonants to initial vowels in sentences; • understand and use words and phrases related to cities and smart living; • use stative verbs in the continuous form, and linking verbs; • read for specific information in an article about the characteristics of future cities; • discuss cities of the future and keep a conversation going by asking Wh-questions; • listen for main ideas and specific information in an interview about the disadvantages of living in a smart city; • write an article about the advantages and disadvantages of living in a smart city; • express certainty and uncertainty; • recognise features of smart cities around the world; • design a poster about the ideal city of the future and give a poster presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
4 | REVIEW 1 | Language | 1 tiết | Review 1 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 1-3. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary. |
Skills (1) | 1 tiết | |||
Skills (2) | 1 tiết | |||
5 | MID-TERM TEST | 1 tiết | ||
6 | UNIT 4 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce words with elision of vowels in isolation and in sentences; • understand and use words and phrases related to ASEAN; • use gerunds as subjects and objects; • read for main ideas and specifіc information in news items about ASEAN countries; • discuss the skills and experience needed for the ASEAN Youth Programme, and ask for and give opinions; • listen for main ideas and specifіc information in a conversation about an ASEAN school tour programme; • write a proposal for a welcome event; • give compliments and respond; • understand when and how people celebrate the New Year in ASEAN; • do research about an ASEAN member and give a presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
7 | UNIT 5 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • use sentence stress appropriately to speak with a natural rhythm; • understand and use words and phrases related to global warming; • use present participle and past participle clauses correctly; • read for main ideas and specific information in an article about the UN Climate Change Conference; • talk about human activities and global warming, and present ideas clearly in a discussion; • listen for main ideas and specific information in a talk about black carbon and global temperature; • write a leaflet to persuade people to reduce black carbon emissions; • give warnings and respond; • understand the environmental impact of farming and how to reduce it; • carry out a survey to find out how local people try to limit global warming and present the survey results to the class. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
8 | REVIEW 2 | Language | 1 tiết | Review 2 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 4 - 5. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary. |
Skills (1) | 1 tiết | |||
Skills (2) | 1 tiết |
...................................
PPCT tiếng Anh 11 Global Success
Tiếng Anh 11 – Global Success được sử dụng trong dạy và học Tiếng Anh ở lớp 11 với thời lượng 3 tiết/ tuần (105 tiết cho một năm học với 35 tuần). Tiếng Anh 11 – Global Success gồm 10 đơn vị bài học (Unit). Sau mỗi 2 - 3 đơn vị bài học là một bài ôn tập (Review).
Tổng số tiết trong năm học: 35 tuần x 3 tiết = 105 tiết
Số tiết thực dạy: 8 tiết/ bài x 10 bài = 80 tiết
Số tiết ôn tập: 3 tiết/ bài ôn x 4 bài = 12 tiết
Số tiết kiểm tra (giữa học kì và cuối học kì): 8 tiết, gồm:
Dự phòng: 5 tiết
Học kì I: 18 tuần x 3 tiết/ tuần = 54 tiết.
Tuần | Tiết | Bài/ Unit | Nội dung chi tiết |
Tuần 1 | 1 2 3 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 1 | Getting started Language Reading |
Tuần 2 | 4 5 6 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 1 | Speaking Listening Writing |
Tuần 3 | 7 8 9 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 2 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Getting started |
Tuần 4 | 10 11 12 | UNIT 2 UNIT 2 UNIT 2 | Language Reading Speaking |
Tuần 5 | 13 14 15 | UNIT 2 UNIT 2 UNIT 2 | Listening Writing Communication & Culture/ CLIL |
Tuần 6 | 16 17 18 | UNIT 2 UNIT 3 UNIT 3 | Looking back & Project Getting started Language |
Tuần 7 | 19 20 21 | UNIT 3 UNIT 3 UNIT 3 | Reading Speaking Listening |
Tuần 8 | 22 23 24 | UNIT 3 UNIT 3 UNIT 3 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 9 | 25 26 27 | REVIEW 1 REVIEW 1 REVIEW 1 | Language Skills (1) Skills (2) |
Tuần 10 | 28 29 30 | MID-TERM TEST UNIT 4 UNIT 4 | Mid-term test Getting started Language |
Tuần 11 | 31 32 33 | UNIT 4 UNIT 4 UNIT 4 | Reading Speaking Listening |
Tuần 12 | 34 35 36 | UNIT 4 UNIT 4 UNIT 4 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 13 | 37 38 39 | UNIT 5 UNIT 5 UNIT 5 | Getting started Language Reading |
Tuần 14 | 40 41 42 | UNIT 5 UNIT 5 UNIT 5 | Speaking Listening Writing |
Tuần 15 | 43 44 45 | UNIT 5 UNIT 5 REVIEW 2 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Language |
Tuần 16 | 46 47 48 | REVIEW 2 REVIEW 2 REVISION | Skills (1) Skills (2) Revision for end-of term test |
Tuần 17 | 49 50 51 | END-OF-TERM TEST | End-of-term test Feedback and correction In reserve |
Tuần 18 | 52 53 54 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 6 | Getting started Language Reading |
Học kì II: 17 tuần x 3 tiết/ tuần = 51 tiết.
Tuần | Tiết | Bài/ Unit | Nội dung chi tiết |
Tuần 1 | 55 56 57 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 6 | Speaking Listening Writing |
Tuần 2 | 58 59 60 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 7 | Communication & Culture/CLIL Looking back & Project Getting started |
Tuần 3 | 61 62 63 | UNIT 7 UNIT 7 UNIT 7 | Language Reading Speaking |
Tuần 4 | 64 65 66 | UNIT 7 UNIT 7 UNIT 7 | Listening Writing Communication & Culture/ CLIL |
Tuần 5 | 67 68 69 | UNIT 7 UNIT 8 UNIT 8 | Looking back & Project Getting started Language |
Tuần 6 | 70 71 72 | UNIT 8 UNIT 8 UNIT 8 | Reading Speaking Listening |
Tuần 7 | 73 74 75 | UNIT 8 UNIT 8 UNIT 8 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 8 | 76 77 78 | REVIEW 3 REVIEW 3 REVIEW 3 | Language Skills (1) Skills (2) |
Tuần 9 | 79 80 81 | MID-TERM TEST UNIT 9 UNIT 9 | Mid-term test Getting started Language |
Tuần 10 | 82 83 84 | UNIT 9 UNIT 9 UNIT 9 | Reading Speaking Listening |
Tuần 11 | 85 86 87 | UNIT 9 UNIT 9 UNIT 9 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 12 | 88 89 90 | UNIT 10 UNIT 10 UNIT 10 | Getting started Language Reading |
Tuần 13 | 91 92 93 | UNIT 10 UNIT 10 UNIT 10 | Speaking Listening Writing |
Tuần 14 | 94 95 96 | UNIT 10 UNIT 10 REVIEW 4 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Language |
Tuần 15 | 97 98 99 | REVIEW 4 REVIEW 4 REVISION | Skills (1) Skills (2) Revision for end-of term test |
Tuần 16 | 100 101 102 | END-OF-TERM TEST | End-of-term test Feedback and correction In reserve |
Tuần 17 | 103 104 105 | In reserve In reserve In reserve |
Phụ lục 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Xem thêm trong file tải về.
Mời bạn đọc tham khảo thêm các bài viết hữu ích khác tại mục Dành cho giáo viên thuộc chuyên mục Tài liệu nhé.
Tham khảo thêm
Giáo án Toán 11 Cánh Diều 2023-2024 file word cả năm Trọn bộ kế hoạch bài dạy môn Toán lớp 11 sách Cánh Diều
Tải phụ lục 1, 2, 3 Hoạt động trải nghiệm 11 Cánh Diều file word Trọn bộ kế hoạch giáo dục môn Hoạt động trải nghiệm lớp 11 Cánh Diều
Phân phối chương trình Toán 11 Kết nối tri thức Kế hoạch dạy học môn Toán 11 KNTT
Giáo án dạy thêm Toán 11 Chân trời sáng tạo file word Tải mẫu giáo án dạy thêm môn Toán 11 CTST miễn phí
Giáo án Tin học 11 Kết nối tri thức 2023-2024 cả năm Tải miễn phí kế hoạch bài dạy môn Tin học 11 sách Kết nối file word
Giáo án dạy thêm Toán 11 Cánh Diều chương 2, chương 3 file word Tải giáo án dạy thêm Toán 11 Cánh Diều miễn phí
Giáo án điện tử Hoạt động trải nghiệm lớp 11 Chân trời sáng tạo Bài giảng điện tử Trải nghiệm hướng nghiệp 11 CTST
Giáo án Vật lý 11 Chân trời sáng tạo 2023-2024 cả năm file word Tải giáo án Vật lý 11 theo công văn 5512
- Chia sẻ bởi:
- Ngày:
Mới nhất trong tuần
-
Đáp án trắc nghiệm tập huấn SGK Tin học 4 Kết nối tri thức
-
Trọn bộ giáo án Mĩ thuật 8 Kết nối tri thức với cuộc sống cả năm
-
Góp ý sách giáo khoa lớp 8 Chân trời sáng tạo 2023 - 2024
-
Biên bản chọn sách giáo khoa lớp 11 môn Sinh học (Cả 3 bộ sách)
-
Đáp án tập huấn sách Cánh Diều lớp 7 môn Hoạt động trải nghiệm
-
Giáo án PowerPoint Địa lí 8 Kết nối tri thức cả năm 2024
-
Giáo án lớp 8 Chân trời sáng tạo tất cả các môn
-
Giáo án STEM Toán lớp 7: Thước chữ T
-
Giáo án PowerPoint Tiếng Việt lớp 2 sách Kết nối tri thức với cuộc sống
-
Giáo án Tự nhiên xã hội lớp 1 sách Chân Trời Sáng Tạo (Trọn bộ cả năm)