Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Tiếng Anh tỉnh Bắc Ninh lần 3
Mua tài khoản Hoatieu Pro để trải nghiệm website Hoatieu.vn KHÔNG quảng cáo & Tải nhanh File chỉ từ 99.000đ. Tìm hiểu thêm »
Đề thi thử THPT quốc gia 2025 môn Anh Bắc Ninh
Trong kỳ thi tốt nghiệp THPT năm 2025 sắp tới, việc luyện tập và làm các đề thi thử đóng vai trò quan trọng giúp học sinh củng cố kiến thức và nâng cao khả năng làm bài. Dưới đây là đề thi thử tốt nghiệp THPT năm 2025 môn Tiếng Anh Bắc Ninh, được xây dựng theo cấu trúc chuẩn của kỳ thi chính thức. Cùng tham khảo đề thi thử để chuẩn bị tốt cho kỳ thi tốt nghiệp THPT năm 2025.
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Toán tỉnh Bắc Ninh lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Ngữ văn tỉnh Bắc Ninh lần 2
Đề thi thử THPT 2025 môn Tiếng Anh sở Bắc Ninh lần 3
Sau đây là nội dung chi tiết đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Tiếng Anh sở Bắc Ninh lần 3 mới nhất. Để xem đầy đủ 48 mã đề file word, mời các bạn sử dụng file tải về trong bài.
Lưu ý: 48 mã đề thi thử lần 3 không có file đáp án đính kèm. Bộ đề thi thử lần 2 có đầy đủ cả đề thi và đáp án. Các bạn có thể tải về để ôn tập và thử sức trước khi bước vào kì thi chính thức.
|
CỤM CÁC TRƯỜNG THPT, CÁC TRUNG TÂM GDTX, GDNN-GDTX |
ĐỀ KHẢO SÁT CHẤT LƯỢNG LỚP 12 LẦN 3 Thời gian làm bài: 50 phút (không kể thời gian phát đề) |
Read the following advertisement and mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the option that best fits each of the numbered blanks from 1 to 6.
A PLACE FOR YOUR HOLIDAY
The Greek island of Santorini is a popular tourist destination that has gained fame thanks to its breathtaking (1) ________. The island is particularly well-known for its stunning sunsets. Its iconic white houses, blue-domed churches, and crystal-clear waters make it a truly beautiful place (2) ________.
Fira, the island’s lively capital, offers travellers a unique combination (3) ________ vibrant nightlife, excellent restaurants, and charming boutiques, blending modern life with rich history. For those seeking peace and quiet, the village of Oia is just a short drive away. Taking (4) ________ through Oia’s quaint cafés and narrow, winding streets provides a memorable and special experience.
Santorini’s volcanic beaches, such as Red Beach and Kamari Beach, offer spectacular views that are unlike anywhere else. The ancient artifacts (5) ________ at Akrotiri reveal the island’s (6) ________ history. This Bronze Age settlement, often referred to as the “Minoan Pompeii,” was preserved under volcanic ash for centuries.
Question 1. A. backdrop B. scenery C. spotlight D. scenario
Question 2. A. visiting B. to visit C. visited D. visit
Question 3. A. for B. of C. to D. with
Question 4. A. evening walk romantic B. walk romantic evening
C. romantic evening walk D. romantic walk evening
Question 5. A. which found B. founded C. found D. were found
Question 6. A. fascinated B. fascinatingly C. fascinating D. fascination
Read the following passage about Emma Watson and mark the letter A, B, C or D on your answer sheet to indicate the best answer to each of the following questions from 7 to 14.
Emma Watson is a renowned actress who inspires many young people worldwide. She first gained fame for her iconic role as Hermione Granger in the Harry Potter series. Her portrayal of Hermione made her a household name and showcased her acting talent. However, Emma Watson's influence extends far beyond her film career. She is a passionate advocate for women's rights and education, using her platform to promote these crucial issues.
As a Goodwill Ambassador for the United Nations, Emma Watson has dedicated much of her time to advancing gender equality. She is the founder of the "HeForShe" campaign, which aims to involve men in the fight for gender equality. The campaign encourages men to support women's rights and work alongside women to create a more equitable world. Emma firmly believes that achieving gender equality requires the collective effort of everyone regardless of gender.
In addition to her work in gender equality, Emma Watson is deeply committed to promoting education. She views education as a powerful tool for improving lives and empowering individuals. Her advocacy for education highlights its importance in helping people achieve their potential and make a positive impact on the world. Emma's speeches and public appearances often emphasise the transformative power of education and encourage young people to pursue their goals with determination.
Emma Watson's dedication to these causes makes her an exemplary role model. She not only inspires the youth to follow their passions but also demonstrates the importance of supporting important causes and contributing positively to society. Her commitment to making a difference reflects her belief that with effort and determination, anyone can make meaningful changes. By championing women's rights and education, Emma Watson shows that personal success can be used to drive social progress and inspire others to create a better world.
Question 7. The word renowned in paragraph 1 is OPPOSITE in meaning to ________.
A. famous B. unknown C. celebrated D. well-known
Question 8. Which of the following best paraphrases the underlined sentence in paragraph 2?
A. Emma feels that gender equality is not important for most people to address.
B. Emma is sure that most people do not need to worry about gender equality issues.
C. Emma thinks that everyone must work together for gender equality, no matter their gender.
D. Emma is convinced that it does not take a collective effort from all people to reach gender equality.
Question 9. The word advocacy in paragraph 3 could be best replaced by ________.
A.support B. rejection C. role D. selection
Question 10. The word its in paragraph 3 refers to ________.
A.gender equality B. impact C. education D. work
Question 11. Which of the following is NOT mentioned as an importance of education in the passage?
- Improving lives and giving people the power to succeed
- Allowing individuals to reach their full potential and make a difference
- Helping people become skilled professionals for their careers
- Encouraging people to stay determined and follow their goals
Question 12. Which of the following is TRUE according to the passage?
- Emma is a famous actress but can hardly motivates young individuals around the globe.
- Emma Watson shows that personal success can inspire social change and motivate others to improve the world.
- Emma's influence goes beyond her acting career, which makes her reluctant to support gender equality and education.
- Emma believes education is not likely to be a strong way to improve lives and empower people.
Question 13. Which paragraph mentions the role of men in supporting gender equality?
A. Paragraph 3 B. Paragraph 2 C. Paragraph 4 D. Paragraph 1
Question 14. Which paragraph addresses education as a powerful resource for personal development?
A. Paragraph 3 B. Paragraph 2 C. Paragraph 4 D. Paragraph 1
Read the following passage about the importance of green design in construction and mark the letter A, B, C or D on your answer sheet to indicate the best answer to each of the following questions from 15 to 24.
[I] There has, in recent years, been an outpouring of information about the impact of buildings on the natural environment. [II] Information that explains and promotes green and sustainable construction design strives to convince others of its efficacy and warns of the dangers of ignoring the issue. [III] However, these documents hardly offer any practical advice to practitioners, such as those designing mechanical and electrical systems for a building, on how to utilize this knowledge effectively in their work. [IV]
While the terms green and sustainable are often viewed as synonymous, they represent different concepts. Sustainability is defined as minimizing the negative impacts of human activities on the natural environment, particularly those that have long-term and permanent effects. Some elements of green design may also be sustainable, such as those that reduce energy usage and pollution, while others, like ensuring indoor air quality, may be considered green even if they have no direct influence.
Although many advocates promote green construction within the architectural industry and can cite numerous reasons for why buildings should be designed sustainably, this is not enough to bring green construction to fruition. The driving force behind whether a building is constructed with minimal environmental impact ultimately comes down to the owner; that is, the individual financing the project. If the owner considers green design unimportant or of secondary importance, it is highly likely that it will not be integrated into the design process.
The commissioning process is a key factor in ensuring that the building meets the owner's expectations regarding design, budget, and risk management. At the predesign stage, the owner's objectives, criteria, and the type of design they envision are discussed and documented, providing a solid foundation for the design team. Owners who skip this process or overlook green issues often encounter significant challenges once their building is operational. Although materials and equipment are installed as planned, the owner may later realize that operational and maintenance costs are higher than necessary, and that occupants are dissatisfied. These factors ultimately lead to increased ownership costs as well as a greater environmental impact.
Question 15. Where in paragraph 1 does the following sentence best fit?
“This lack of guidance is challenging for professionals to integrate sustainability into their designs.”
A. [IV] B. [I] C. [II] D. [III]
Question 16. The word “convince” in paragraph 1 is OPPOSITE in meaning to __________.
A. discourage B. demonstrate C. encourage D. influence
Question 17. The word “those” in paragraph 2 refers to __________.
A. effects B. activities C. elements D. concepts
Question 18. According to paragraph 2, which of the following is NOT a characteristic of green design?
A. Reducing pollution B. Causing permanent effects C. Reducing energy usage D. Ensuring indoor air quality
Question 19. Which of the following best summarises paragraph 3?
- The owner's priorities greatly affect whether green design is included in projects.
- Sustainable buildings are built regardless of the owner's preferences and priorities.
- Green construction relies on regulations, often ignoring the owner's preferences.
- The impact of green design often truly depends on project budget and timelines.
Question 20. The phrase “comes down to” in paragraph 3 could be best replaced by __________.
A. depend on B. bring about C. keep up D. take on
Question 21. Which of the following is NOT true according to the passage?
- The owner's involvement is crucial for implementing green design.
- Green and sustainable design are considered interchangeable in construction.
- The commissioning process ensures that the owner's goals are achieved.
- Green design documents generally offer practical advice for designers.
Question 22. Which of the following best paraphrases the underlined sentence in paragraph 4?
- Owners that care about green issues rarely need help operating their construction sites effectively later on.
- Owners ignoring green design or the process often face big problems when using their buildings later.
- Owners who follow the process usually reduce the cost of building materials and design fees quickly.
- Owners skipping green topics may benefit from lower design risks and shorter construction time in cities.
Question 23. Which of the following can be inferred from the passage?
- Green design is often seen as a luxury only a few owners and developers can actually afford to use.
- To apply green design successfully, owners must plan finances well and commit to long-term sustainability goals.
- Green design works well without big costs, if the team truly focuses on using sustainable practices.
- Ignoring full green design during construction leads to lower future costs and worse long-term environmental effects.
Question 24. Which of the following best summarises the passage?
- Successful green design in every building relies on the integration of sustainable practices, with the owner's financial backing being essential to achieving these goals.
- Green design requires the owner's prioritization and financial support, along with a structured commissioning process to ensure successful implementation.
- Green construction completely depends on the owner's financial commitment and early-stage planning to minimize environmental impact and operational costs.
- For green design to be effective, it needs full owner commitment and detailed planning to reduce long-term environmental and cost-related issues.
Read the following passage about the risks of digital spending and mark the letter A, B, C or D on your answer sheet to indicate the option that best fits each of the numbered blanks from 25 to 29.
Employees these days, who are expected to meet higher demands from their employers compared to the past, (25) _______. This drive stems from a society increasingly focused on consumption and material wealth. And even when we don't have the physical cash to pay for our purchases, we can satisfy our desire to have the latest products by virtue of our trusty credit cards, (26) _______.
However, the only problem with this is that many people are being driven into serious debt by an over-reliance on credit. The Internet has made it even easier for us to purchase expensive goods from the comfort of our sitting-room sofa. Driven by such convenience, (27) _______. Banks and other financial institutions also facilitate our spending urges, and for doing this, they are very much at fault. Getting credit has become remarkably easy for consumers in today's market. (28) _______.
Once you've fallen into the trap of indebtedness, it is incredibly difficult to extract yourself from this unpleasant financial situation. It is not only banks and credit card companies to blame; we engage in self-destructive behavior. Working long hours and accumulating debt is not a path to happiness. (29) _______. People need to evaluate their actions and shift their focus from materialism to the values of the past. What truly matters is not material possessions but our relationships with family and friends. In the end, it's not material things but the love of family and friends that defines real wealth.
Question 25.
- being often motivated by the need to earn extra income
- are often motivated by the need to earn extra income
- having been motivated by the need to earn extra income
- had been motivated by the need to earn extra income
Question 26.
- of which often lead to more financial stress and anxiety
- encouraged impulsive buying of unnecessary products
- misled us about financial stability issues
- which help us in effectively managing our financial choices
Question 27.
- many consumers tend to overspend on unnecessary items
- going shopping on the Internet has become less attractive
- many people would prefer to shop in physical stores
- the Internet was invented to help people to relax online
Question 28.
- Therefore, all customers improve their finances by carefully tracking their daily spending
- Hence, every shopper always prefers using cash to stay in control of their shopping habits
- Consequently, many people end up getting into debt from buying things beyond their means
- Accordingly, many people avoid getting into debt by buying their favourite luxurious items
Question 29.
- This constant striving encourages people to strengthen family bonds and emotional health
- This personal ambition often results in greater job opportunities and improved financial status
- This effort usually helps people build a more luxurious lifestyle and gain social approval
- This misplaced pursuit is often believed to result in the neglect of true long-term value
Read the following school announcement and mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the option that best fits each of the numbered blanks from 30 to 35.
Dear Parents and Guardians,
We are delighted to invite you to our upcoming Parent Meeting, scheduled for 8:30 AM on 22 December 2024 , to be held in the school auditorium. This gathering is a vital opportunity to connect, (30) ________ information, and collaborate closely on your child’s educational journey. During the meeting, we will review students’ academic progress and introduce (31) ________ new programmes currently under development, designed to bring about enhanced learning outcomes and foster student growth.Your active participation is highly encouraged, as your (32) ________ and support play a crucial role in building a positive and motivating learning environment. (33) ________ the main agenda, there will be (34) ________ dedicated sessions for questions and open discussions, providing a platform for you to voice any concerns, offer feedback, and engage directly with our teaching staff."
We sincerely hope you will join us in this (35) ________ effort to support your child’s success. Looking forward to seeing you there!
Warm regards,
Question 30. A. hold on to B. come up with C. get along with D. catch up on
Question 31. A. others B. the other C. another D. other
Question 32. A. insights B. allocation C. appointment D. perseverance
Question 33. A. In addition to B. With a view to C. By means of D. In view of
Question 34. A. a quantity of B. a number of C. a wealth of D. an amount of
Question 35. A. extraordinary B. systematic C. collaborative D. exceptional
Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the best arrangement of utterances or sentences to make a meaningful exchange or text in each of the following questions from 36 to 40.
Question 36. Dear Susan,
- Honestly, I fell in love with it!
- Why not? Let’s pick a day soon. I can’t wait to catch up!
- So, I’d love for you to come try it with me.
- Luckily, there’s a new Vietnamese restaurant that just opened in town, and they serve bánh mì!
- Remember my trip to Vietnam last summer that I told you about?
- Well, one of the things I miss most is bánh mì – a delicious sandwich with crispy bread, savoury meats, fresh veggies, and a flavourful sauce.
Take care,
Lucy
A. e – f – a – b – c – d B. e – f– c – d – a –b C. e – c – a – b – f – d D. e – f – a – d – c – b
Question 37.
- Jake: That’s smart. I usually just tackle things as they come up, but it gets overwhelming.
- Lisa:Try prioritising. Start with the most important tasks first. It’s a game-changer.
- Jake:Good idea! I’ll give it a shot and see if it helps me stay organised.
- Lisa: Honestly, Jake, I stick to a daily schedule. I plan my tasks the night before. It keeps me focused.
- Jake:Hi, Lisa! How do you manage to stay on top of everything? I feel like I’m always running out of time.
A. b – a – d –e – c B. b – c – d – e – a C. e – c – a – d – c D. e – d – a – b – c
Question 38.
- Many young individuals believe that showcasing their successes will enhance their social status and attract attention.
- Platforms like Facebook, Instagram, and TikTok encourage them to share curated versions of their lives, highlighting achievements, fashion and experiences.
- However, this trend can also result in pressure and anxiety as the quest for likes and followers often overshadows genuine connections and personal fulfilment.
- This desire for validation can lead to a constant comparison with peers, fostering a competitive mindset.
- Younger people today often feel the need to show off, driven largely by social media culture.
A. e - a - b - d – c B. e - d - b - c – a C. a - c - b - d – e D. a - e - d - b – c
Question 39.
- However, students who lack English proficiency risk missing significant opportunities that could shape their careers and limit their potential for success in such an interconnected world.
- Learning English is really important for students today.
- Additionally, companies prioritise candidates with strong English skills because English serves as the primary language for international business, allowing for effective communication with clients and colleagues worldwide.
- In short, mastering English can ultimately enhance both personal and professional growth.
- It grants access to better educational opportunities at prestigious universities, enabling students to further their studies and expand their knowledge.
A. a – c – e – b – d B. b – e – c – a – d C. a– b – c – e – d D. b – c – e – a – d
Question 40. a. Ann: That’s a good idea. I’ll try that and see if it improves my concentration!
Ann:Hi, Jack! You always seem so organised with your studying. Do you have any tips?
Jack: Well, I find that setting specific goals for each study session and taking short breaks really help me stay focused.
A. c – b – a B. a – c – b C. b – c – a D. c – a – b
Đáp án đề thi thử THPT 2025 môn Tiếng Anh Bắc Ninh lần 2
Để xem chi tiết đáp án đề thi thử THPT 2025 môn Tiếng Anh Bắc Ninh mã đề 801 đến 848, mời các bạn sử dụng file tải về trong bài.
|
CỤM CÁC TRƯỜNG THPT, CÁC TRUNG TÂM GDTX, GDNN-GDTX |
ĐỀ KHẢO SÁT CHẤT LƯỢNG LỚP 12 LẦN 2 |
Read the following passage and mark the letter A, B, C or D on your answer sheet to indicate the best answer to each of the following questions from 1 to 10.
[I] Garlic has been widely studied for its potential health benefits, particularly its role in reducing cholesterol. [II] According to the study, a 12% reduction in total cholesterol can be observed within four weeks of regular garlic consumption. [III] The most extensive study, conducted in Germany, involved 261 patients from 30 medical clinics. Participants were given either garlic powder tablets or a placebo. [IV] After 12 weeks, those who consumed garlic exhibited a 12% decrease in cholesterol levels and a 17% reduction in fat levels in the blood compared to the placebo group.
Further research suggests that garlic may help prevent heart disease. A study at Humboldt University in Berlin indicates that it can not only reduce existing blockages in the arteries but also prevent new ones from forming. These blockages occur when fatty substances build up in the blood vessels, leading to potential heart attacks. Additionally, studies show that individuals who consume garlic regularly have stronger and more flexible arteries, which may lower blood pressure and reduce the risk of blood clots, strokes, and circulation problems.
Garlic has long been recognized for its medicinal properties, particularly as a natural antiseptic. Historical records dating back to the 16th century suggest its use in treating wounds during wartime. It was applied as a paste to reduce swelling and promote healing. While these traditional applications lacked scientific validation, they were likely effective. Moreover, historical English texts from the 10th to 15th centuries reference garlic's use in herbal medicine, further supporting its longstanding therapeutic value.
Recent studies have also explored garlic’s role in cancer prevention. Research from Pennsylvania demonstrates that diallyl disulphide, a compound formed when raw garlic is crushed, can reduce tumor size by half. Another compound, S-allylcysteine, has been found to prevent harmful substances from damaging breast cells. Similarly, a study led by Professor Michael Wargovich at the University of Texas suggests that garlic may help protect against throat cancer. As scientific interest in garlic’s anticancer properties grows, researchers continue to investigate its potential in reducing cancer risk related to lifestyle and environmental factors.
(Adapted from https://www.nytimes.com)
Question 1. Where in paragraph 1 does the following sentence best fit?
Research in The Journal of the Royal College of Physicians highlights the effectiveness of garlic supplements in lowering cholesterol levels.
A. [II] B. [III] C. [I] D. [IV]
Question 2. The phrase exhibited in paragraph 1 could be best replaced by _______.
A. complained B. revealed C. asserted D. suggested
Question 3. The word it in paragraph 2 refers to _______.
A. disease B. research C. cholesterol D. garlic
Question 4. According to the passage, which of the following is NOT a benefit of consuming garlic?
A. More flexible arteries
B. Prevention of new blockages
C. Increased risk of blood clots
D. Lower blood pressure
Question 5. Which of the following best summarises paragraph 3?
- Garlic’s medical applications were first discovered in the 20th century through extensive research.
- Traditional use of garlic in medicine, especially as an antiseptic, has been documented for centuries.
- Scientific studies from the 16th century confirmed garlic’s effectiveness in treating infections.
- Garlic has been historically used as both a food ingredient and a religious symbol.
Question 6. The word longstanding in paragraph 3 is OPPOSITE in meaning to _______.
A. recent B. lasting C. enduring D. traditional
Question 7. Which of the following is TRUE according to the passage?
- Regular garlic consumption can help lower cholesterol and improve heart health.
- Scientific studies have confirmed that garlic is ineffective in preventing cancer.
- The German study on garlic’s health effects involved fewer than 100 participants.
- Garlic’s historical use in medicine was first documented in the 20th century.
Question 8. Which of the following best paraphrases the underlined sentence in paragraph 4?
- With increasing focus on garlic’s medicinal properties, scientists persist in examining its impact on cancer caused by external factors.
- As scientific interest in garlic’s anticancer effects increases, researchers continue to study its role in reducing cancer risk linked to lifestyle and the environment.
- Growing attention to garlic’s health benefits encourages ongoing studies on its ability to prevent all types of cancer.
- Rising curiosity about garlic’s potential in medicine drives researchers to analyze its influence on cancer development over time.
...................
Đáp án
Mời các bạn sử dụng file tải về để xem chi tiết đáp án 48 mã đề.
|
Đề\câu |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
|
801 |
A |
B |
D |
C |
B |
A |
A |
B |
B |
D |
A |
A |
B |
C |
A |
C |
A |
A |
C |
D |
A |
A |
|
802 |
C |
D |
B |
D |
C |
C |
A |
C |
D |
A |
A |
C |
A |
C |
C |
D |
D |
D |
C |
B |
C |
A |
|
803 |
C |
B |
C |
B |
B |
B |
D |
A |
B |
A |
B |
D |
D |
B |
A |
B |
C |
B |
C |
A |
C |
B |
|
804 |
D |
A |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
A |
B |
B |
B |
B |
B |
D |
B |
D |
A |
C |
D |
A |
C |
|
805 |
B |
C |
C |
B |
B |
C |
A |
B |
B |
A |
A |
B |
D |
B |
C |
A |
B |
D |
B |
A |
A |
C |
|
806 |
A |
C |
D |
D |
C |
A |
A |
C |
C |
D |
B |
C |
D |
C |
A |
B |
A |
B |
B |
A |
C |
A |
|
807 |
A |
A |
D |
A |
A |
A |
A |
B |
D |
B |
D |
B |
B |
C |
B |
B |
D |
B |
B |
C |
C |
A |
|
808 |
C |
D |
D |
C |
D |
B |
D |
C |
B |
C |
B |
B |
A |
B |
B |
C |
A |
A |
D |
A |
B |
C |
|
809 |
A |
A |
A |
A |
C |
B |
A |
D |
D |
A |
D |
C |
C |
C |
D |
D |
B |
D |
C |
D |
D |
B |
|
810 |
B |
A |
B |
D |
A |
B |
C |
A |
B |
B |
C |
C |
A |
B |
A |
A |
D |
A |
D |
B |
A |
A |
|
811 |
B |
C |
B |
C |
D |
D |
D |
A |
D |
C |
A |
A |
D |
A |
B |
D |
A |
D |
D |
A |
D |
D |
|
812 |
B |
D |
B |
D |
B |
B |
A |
C |
C |
D |
D |
A |
D |
A |
C |
B |
D |
D |
A |
A |
B |
D |
|
813 |
D |
B |
B |
D |
A |
B |
B |
C |
C |
A |
C |
C |
B |
C |
A |
A |
B |
C |
B |
D |
D |
D |
|
814 |
D |
A |
A |
A |
D |
A |
D |
B |
A |
A |
A |
D |
C |
C |
C |
C |
C |
D |
D |
D |
D |
A |
|
815 |
A |
C |
C |
A |
D |
C |
C |
A |
B |
C |
A |
B |
D |
A |
A |
B |
A |
D |
D |
A |
A |
D |
|
816 |
D |
A |
B |
A |
C |
D |
C |
C |
D |
C |
A |
A |
C |
A |
B |
D |
C |
B |
C |
A |
D |
A |
|
817 |
C |
D |
B |
A |
D |
A |
C |
C |
B |
A |
A |
D |
B |
C |
A |
A |
C |
A |
C |
A |
C |
B |
|
818 |
D |
B |
B |
A |
B |
A |
C |
A |
A |
B |
D |
A |
D |
C |
D |
D |
A |
A |
A |
B |
D |
B |
|
819 |
B |
C |
B |
D |
A |
D |
D |
D |
D |
B |
B |
D |
C |
A |
A |
D |
B |
A |
C |
D |
C |
A |
|
820 |
C |
C |
D |
C |
A |
A |
C |
B |
D |
D |
D |
A |
C |
D |
C |
B |
C |
C |
D |
A |
A |
C |
|
821 |
D |
C |
A |
B |
A |
D |
A |
A |
A |
D |
A |
B |
D |
D |
D |
C |
D |
D |
D |
A |
A |
A |
|
822 |
B |
C |
B |
A |
D |
D |
D |
D |
C |
C |
A |
C |
D |
D |
D |
C |
C |
A |
B |
C |
C |
B |
|
823 |
C |
A |
A |
D |
A |
D |
A |
C |
B |
A |
B |
D |
D |
D |
A |
B |
B |
B |
D |
B |
A |
B |
Mời các bạn tham khảo thêm các thông tin hữu ích khác trên chuyên mục Đề thi THPT của HoaTieu.vn.
-
Chia sẻ:
Trần Thu Trang
- Ngày:
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Tiếng Anh tỉnh Bắc Ninh lần 3
4,6 MB 24/04/2025 8:13:00 SATham khảo thêm
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Toán tỉnh Bắc Ninh lần 2
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Tin sở Hà Nội
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Toán Quảng Ninh
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Văn Quảng Ninh
-
Đề thi thử THPT 2025 môn Kinh tế pháp luật Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
-
Đề thi thử THPT 2025 môn Ngữ văn Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
-
Đáp án đề khảo sát Văn 12 sở Hà Nội 2025
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Văn Tuyên Quang (Lần 3)
Theo Nghị định 147/2024/ND-CP, bạn cần xác thực tài khoản trước khi sử dụng tính năng này. Chúng tôi sẽ gửi mã xác thực qua SMS hoặc Zalo tới số điện thoại mà bạn nhập dưới đây:
Hướng dẫn & Hỗ trợ
Chọn một tùy chọn bên dưới để được giúp đỡ
-
Toán
- Trọn bộ đề thi tốt nghiệp THPT tất cả các môn
- Chuyên đề ôn thi
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Bà Rịa Vũng Tàu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Bình Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán An Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Cần Thơ
- Đề thi thử THPT môn Toán chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Hậu Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Toán sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán tỉnh Bắc Ninh lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Đà Nẵng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Đăk Lăk
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Đồng Nai
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Đồng Tháp
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Hòa Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Hưng Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Khánh Hòa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Kiên Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Kon Tum
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Lai Châu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Phú Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Quảng Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Quảng Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Bắc Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Toán Huế
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Tiền Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán liên trường Tiền Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Sóc Trăng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán sở Thái Nguyên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Thái Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán chuyên Thái Bình
- Đề khảo sát chất lượng môn Toán 12 Thanh Hóa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Trà Vinh
- Bộ đề thi thử THPT 2025 môn Toán
- Đề thi thử THPT môn Toán huyện Cẩm Xuyên Hà Tĩnh
- Đề thi thử THPT môn Toán Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Toán Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Toán Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Toán Bình Giang Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán Long An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Toán chuyên Vinh
-
Ngữ Văn
-
Đề minh họa
- Đề minh hoạ thi tốt nghiệp THPT 2025 môn Văn Đồng Nai
- Đề minh hoạ tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Huế
- Đề tham khảo tốt nghiệp THPT môn Văn tỉnh Tây Ninh
- Luyện đề văn thi THPT Quốc gia 2025
- 30 đề thi tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn có đáp án
- Đề tham khảo tốt nghiệp THPT môn Văn Bạc Liêu
- Bộ đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn tỉnh Phú Thọ
- Bộ đề ôn thi tốt nghiệp THPT môn Văn tỉnh Quảng Ninh
- Bộ đề tham khảo thi tốt nghiệp THPT môn Văn tỉnh Nam Định
- Bộ đề tham khảo thi tốt nghiệp THPT môn Văn tỉnh Quảng Nam
-
Đề khảo sát chất lượng
- Đề khảo sát chất lượng Ngữ văn 12 Vĩnh phúc
- Đề thi khảo sát lớp 12 môn Văn - Văn Lâm Hưng Yên
- Đáp án đề khảo sát chất lượng học kì 2 môn Ngữ văn 12 Nam Định
- Đề khảo sát chất lượng lớp 12 Bắc Ninh môn Văn
- Đáp án đề khảo sát liên trường môn Ngữ Văn 12 Hà Nội
- Đề thi khảo sát THPT môn Ngữ văn liên trường Quảng Nam
- Đề khảo sát chất lượng môn Văn 12 Thanh Hóa
-
Đề thi thử
- Đề thi thử Văn Sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Bạc Liêu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn tỉnh Bắc Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn tỉnh Bắc Ninh lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Bình Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Cao Bằng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Điện Biên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Cần Thơ
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Đà Nẵng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Đắk Lắk
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Đồng Nai
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Quảng Yên - Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Quảng Bình lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Quảng Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Quảng Ngãi
- Đề thi thử THPT môn Văn chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Thừa Thiên Huế
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Hưng Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Hòa Bình (Lần 2)
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Hậu Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Kon Tum
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Long An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Lai Châu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Lâm Đồng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn cụm trường Tp Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Phú Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Văn Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn Tuyên Quang (Lần 2)
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Thái Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Văn sở Thái Nguyên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Vĩnh Phúc
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn sở Vĩnh Long
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Ngữ văn Yên Bái
- Đề thi thử THPT môn Văn Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Ngữ văn Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Ngữ văn Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Ngữ văn Thanh Miện - Hải Dương
-
Đề minh họa
-
Hóa học
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa học sở Nghệ An
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Hạ Long - Quảng Ninh
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Phan Bội Châu - Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Bắc Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa học sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa học Hải Phòng
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Trần Phú - Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa tỉnh Bắc Ninh
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Bắc Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Quảng Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Phú Thọ
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa Nam Định
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Lê Hồng Phong - Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Vĩnh Long
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Hóa Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Hóa Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Hóa Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
- Đề thi thử THPT môn Hóa học Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Tuyên Quang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa chuyên Vinh
- Đề thi thử THPT môn Hóa chuyên Lê Quý Đôn - Vũng Tàu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Hóa sở Vĩnh Phúc
- Tài liệu ôn tập
-
Vật lí
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Nghệ An
- Đề thi thử THPT môn Vật lí chuyên Vinh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Cần Thơ
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Đà Nẵng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí cụm trường THPT TP Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử THPT môn Vật lí chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Hưng Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Lạng Sơn
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Long An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Quảng Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Vật lí sở Bắc Ninh lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Lai Châu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Thái Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Vật lí Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Quảng Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí Sơn La
- Đề thi thử THPT môn Vật lí Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Vật lí Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
- Đề thi thử THPT môn Vật lí Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Vật lí Thanh Miện - Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Vĩnh Phúc
-
Sinh học
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Nghệ An
- Đề thi thử THPT môn Sinh chuyên Vinh - Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Bình Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh học sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Bắc Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh học sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử THPT môn Sinh chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh học tỉnh Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Quảng Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Sinh Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Sinh chuyên Lê Khiết - Quảng Ngãi
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh Sơn La
- Đề thi thử THPT môn Sinh Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Sinh Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
- Đề thi thử THPT môn Sinh Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Sinh Thanh Miện Hải Dương
-
Lịch sử
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sử sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sử sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Cao Bằng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Đà Nẵng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sử sở Điện Biên
- Đề thi thử THPT môn Lịch sử chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Bắc Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Bắc Kạn
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Lạng Sơn
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử tỉnh Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Lịch sử Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Hòa Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Kon Tum
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sử sở Kiên Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sử Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Tuyên Quang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử sở Thái Nguyên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Lịch sử Yên Bái
- Đề thi thử THPT môn Lịch sử Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Lịch sử Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Lịch sử Thiệu Hóa - Thanh Hóa
-
Địa lí
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa sở Bạc Liêu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Bắc Kạn
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Bà Rịa Vũng Tàu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Đắk Lắk
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Điện Biên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Hậu Giang
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Hưng Yên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa Khánh Hòa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Kon Tum
- Đề thi thử THPT môn Địa lí chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Lạng Sơn
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Lâm Đồng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Lào Cai
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Long An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Vật lí sở Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Bắc Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Quảng Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Hải Phòng
- Đề thi thử THPT quốc gia môn Địa Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Địa lí Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Địa lí Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Địa lí Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Địa lí Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Địa lí Cẩm Giàng - Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí sở Thái Nguyên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Địa lí Thái Bình
-
Công nghệ
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ sở Ninh Bình (Lần 2)
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ Công nghiệp sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ Nông nghiệp sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ Quảng Ninh
- Đề thi thử THPT môn Công nghệ Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Công nghệ Hải phòng
- Đề thi thử THPT quốc gia môn Công nghệ sở Nghệ An
-
Tin học
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin sở Đà Nẵng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin sở Hà Nội
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học sở Lâm Đồng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học sở Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Quảng Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Khánh Hòa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Trà Vinh
- Đề thi thử THPT môn Tin Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin học sở Thái Nguyên
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tin sở Vĩnh Long
-
Tiếng Anh
- Đề minh họa
- Đề khảo sát chất lượng
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Đồng Nai
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Đồng Tháp
- Đề thi thử THPT môn Tiếng Anh chuyên Biên Hòa - Hà Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh tỉnh Bắc Ninh lần 2
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Hải Phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Quảng Nam
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh sở Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Sơn La
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh Thái Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Tiếng Anh THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Tiếng Anh Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Tiếng Anh Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Tiếng Anh Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Tiếng Anh Thanh Miện - Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Sinh sở Vĩnh Long
-
Chuyên đề
- Chuyên đề Sắp xếp đoạn hội thoại - lá thư - đoạn văn
- Chuyên đề Đọc điền Quảng cáo - Thông báo - Tờ rơi
- Chuyên đề Đọc hiểu 8 câu tiếng Anh
- Chuyên đề Đọc hiểu 10 câu tiếng Anh
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK iLearn Smart World
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK Friends Global
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK THiNK
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK Bright
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK Global Success
- Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK English Discovery
-
Kinh tế pháp luật
- Đề minh họa
-
Đề khảo sát chất lượng
- Đáp án đề khảo sát chất lượng học kì 2 Kinh tế pháp luật 12 Nam Định
- Đáp án đề khảo sát liên trường môn Kinh tế pháp luật 12 sở Hà Nội
- Đề khảo sát chất lượng môn Kinh tế pháp luật 12 Bình Thuận
- Đề khảo sát chất lượng lớp 12 Bắc Ninh môn Kinh tế pháp luật
- Đề khảo sát chất lượng Kinh tế pháp luật 12 sở Vĩnh Phúc
-
Đề thi thử
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Nghệ An
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Bến Tre
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Bình Phước
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Cà Mau
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Hà Tĩnh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Ninh Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật tỉnh Bắc Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Gia Lai
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Lai Châu
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Lâm Đồng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Nam Định
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Quảng Ninh
- Đề thi thử tốt nghiệp môn Kinh tế pháp luật THPT thị xã Quảng Trị
- Đề thi thử THPT môn Kinh tế pháp luật Hải Lăng - Quảng Trị
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Hải phòng
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Hải Dương
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật sở Sơn La
- Đề thi thử THPT môn Kinh tế pháp luật Triệu Sơn 2 Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Kinh tế pháp luật Hàm Rồng Thanh Hóa
- Đề thi thử THPT môn Kinh tế pháp luật Thiệu Hóa - Thanh Hóa
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Thái Bình
- Đề thi thử tốt nghiệp THPT môn Kinh tế pháp luật Tiền Giang
Thi THPT Quốc Gia tải nhiều
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Văn cụm trường Tp Nam Định
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 English Discovery
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 Global Success
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 Bright
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 THiNK
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 Friends Global
-
Chuyên đề Đọc điền khuyết thông tin (5 câu) theo SGK tiếng Anh 12 iLearn Smart World
-
Chuyên đề Đọc hiểu 10 câu tiếng Anh
-
Chuyên đề Đọc hiểu 8 câu tiếng Anh
-
Chuyên đề Đọc điền Quảng cáo - Thông báo - Tờ rơi
Bài viết hay Thi THPT Quốc Gia
-
Bộ câu hỏi trắc nghiệm Vật lí hạt nhân (Có đáp án)
-
Đề thi thử THPT 2025 môn Địa lí Hàm Rồng Thanh Hóa lần 2
-
Đáp án Hóa THPT quốc gia 2025 (48 mã đề)
-
Chuyên đề Vectơ và hệ tọa độ trong không gian
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Hóa học sở Bình Phước
-
Đề thi thử tốt nghiệp THPT 2025 môn Kinh tế pháp luật Bến Tre