Powerpoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check
Giáo án môn Tiếng Anh lớp 9 Right On - Giáo án Tiếng Anh 9 Right On được Hoatieu chia sẻ đến bạn đọc trong bài viết này là Powerpoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check được thiết kế hiện đại, cập nhật mới nhất. Mẫu giáo án Tiếng Anh Right On 2 cột với đầy đủ chi tiết nội dung bài học trong sách giáo khoa Right On. Sau đây là nội dung chi tiết giáo án Powerpoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check, mời các thầy cô cùng tham khảo và tải về sử dụng.
Kế hoạch bài dạy Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check
Bài giảng PowerPoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check
Giáo án Unit 1: Progress Check Tiếng Anh 9 Right On
UNIT 1: LIFE – PAST AND PRESENT
Lesson – Unit 1 Progress Check
1. OBJECTIVES
By the end of this lesson, students will be able to…
1.1. Language knowledge & skills
- to review and practise vocabulary in unit 1.
- consolidate and practise grammar points: tenses learnt in unit 1 and wish + Past Simple.
- practise pronunciation.
1.2. Competences
- improve students’ communication, collaboration, analytical, and critical thinking skills.
1.3. Attributes
- encourage students to study hard, and be accountable.
2. TEACHING AIDS AND MATERIALS
- Teacher’s aids: Student’s Book and Teacher’s Book, Class CDs, projector / interactive whiteboard / TV (if any), IWB (Phần mềm tương tác trực quan), PowerPoint slides
Students’ aids: Student’s Book, notebook
3. ASSESSMENT EVIDENCE
Performance Tasks | Performance Products | Assessment Tools |
- Choose the correct options. - Fill in each gap with a suitable word. - Rewrite the sentences using wish + Past Simple. - Put the verbs in brackets into the Present Simple or the Present Continuous. - Choose the correct option. - Choose the word whose underlined part is pronounced differently from the others. | - Students’ answers - Students’ answers - Students’ answers - Students’ answers - Students’ answers - Students’ answers | - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback |
4. PROCEDURES
A. Main Lesson
Vocabulary: (15 minutes)
a. Objectives: to help students to review some vocabulary learnt.
b. Content: Task 1 (SB), Task 2 (SB).
c. Expected outcomes: Students can recall the vocabulary they learnt in the previous lessons.
d. Organisation:
Teacher’s activities | Students’ activities | ||||||
Task 1. Choose the correct options. - Check students’ answers using IWB and ask students to mark themselves.
| - Read the sentences and choose the correct options. - Check answers. Suggested answers 1. diary 2. email 3. social media 4. folk games 5. restaurant | ||||||
Task 2. Fill in each gap with drive, wore, support, raised or made. - Give students time to complete the task. - Check students’ answers using IWB and ask students to mark themselves. | - Complete the task. - Check the answers and mark themselves .
Answer Key
|
Mời các bạn sử dụng file tải về để xem đầy đủ nội dung chi tiết.
- Chia sẻ:
Phương Nga
- Ngày:
Powerpoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 1: Progress Check
17/01/2025 10:57:00 SATải giáo án Tiếng Anh 9 Right On Unit 1 Lesson Progress Check
17/01/2025 11:12:15 SA
Tham khảo thêm
Theo Nghị định 147/2024/ND-CP, bạn cần xác thực tài khoản trước khi sử dụng tính năng này. Chúng tôi sẽ gửi mã xác thực qua SMS hoặc Zalo tới số điện thoại mà bạn nhập dưới đây:

Có thể bạn cần
Top 8 mẫu phân tích khổ cuối bài Tràng giang hay chọn lọc
Mẫu Bài thu hoạch nghị quyết trung ương 4 khóa 12 cho Đảng viên
Top 4 mẫu Cảm nhận bài thơ Sóng hay chọn lọc
Thực hành theo hướng dẫn để tạo ra 02 sản phẩm hỗ trợ việc giảng dạy môn Toán cấp tiểu học
Bộ tranh thiếu nhi về chào mừng Đại hội Đoàn 2025
Công văn xin hủy tờ khai Thuế GTGT do kê khai sai 2025
Suy nghĩ về số phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến
Tờ khai thuế thu nhập cá nhân Mẫu 05/KK-TNCN, 05-DK-TCT 2025
Mẫu hợp đồng ngoại thương bằng Tiếng Anh
Mẫu hợp đồng góp vốn
Bài phát biểu của lãnh đạo tại Đại hội nông dân xã nhiệm kỳ 2023-2028
Có những nguyên tắc nào cần thực hiện khi xây dựng kế hoạch giáo dục của nhà trường?