Powerpoint Tiếng Anh 9 Unit 6: 6e Grammar
Xin mời quý thầy cô tham khảo và tải file giáo án Powerpoint Tiếng Anh 9 Unit 6: 6e Grammar sách Right On về để sử dụng. Mẫu giáo án được HoaTieu.vn sưu tầm và giới thiệu dưới đây là mẫu giáo án được soạn theo chương tình giáo dục mới rất khoa học, phù hợp giảng dạy trên lớp. Hy vọng kế hoạch bài dạy Tiếng Anh 9 Unit 6: 6e Grammar sẽ là tài liệu hữu ích giúp thầy cô tiết kiệm thời gian trong quá trình soạn bài và có những tiết giảng dạy chất lượng.
Kế hoạch bài dạy Tiếng Anh 9 Right On Unit 6 6e
Bài giảng PowerPoint Tiếng Anh 9 Right On Unit 6 6e
Giáo án Unit 6 6e Tiếng Anh 9 Right On
UNIT 6: ENGLISH AROUND THE WORLD
Lesson 6e - Grammar (Page 88)
1. OBJECTIVES
By the end of this lesson, students will be able to…
1.1. Language knowledge & skills
- learn and practise clauses/phrases of concession.
1.2. Competences
- improve students’ communication, collaboration, analytical, and critical thinking skills.
1.3. Attributes
- recognise opposing viewpoints, create a balanced argument, and foster understanding between individuals.
2. TEACHING AIDS AND MATERIALS
- Teacher’s aids: Student’s Book and Teacher’s Book, Class CDs, projector / interactive whiteboard / TV (if any), IWB (Phần mềm tương tác trực quan), PowerPoint slides.
- Students’ aids: Student’s Book, notebook.
3. ASSESSMENT EVIDENCE
Performance Tasks | Performance Products | Assessment Tools |
- Fill in the gaps. - Choose the correct options. - Rewrite the sentences using clauses/phrases of concession.
- Make sentences using clauses/phrases of concession. | - Students’ answers - Students’ answers
- Students’ answers - Students’ answers | - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback - Teacher’s feedback/ Peer’s feedback |
4. PROCEDURES
A. Warm-up: (5’)
a) Objectives: to check students’ homework; get students' attention at the beginning of the class with enjoyable and short activities and engage them in the follow-up steps.
b) Content: Ask students to match the sentences.
c) Expected outcomes: Students can match the sentences correctly.
d) Organisation of the activity:
Teacher’s activities | Students’ activities |
Explain the task to students. - Ask students to match the sentences correctly with but. Elicit students’ answers. | Listen to the teacher. - Do the task. - Answer the questions. Answer Key: 1. Eating fast food is not good, but I like pizza. 2. I have a lot of homework, but I help my parents with the housework. |
Mời các bạn sử dụng file tải về để xem đầy đủ nội dung chi tiết.
Mời các bạn tham khảo các bài viết khác trong chuyên mục Giáo án bài giảng của Hoatieu.
- Chia sẻ:
Trần Thanh Tâm
- Ngày:
Powerpoint Tiếng Anh 9 Unit 6: 6e Grammar
22/01/2025 8:57:00 SATải giáo án Tiếng Anh 9 Unit 6: 6e Grammar
22/01/2025 9:17:12 SA
Tham khảo thêm
Theo Nghị định 147/2024/ND-CP, bạn cần xác thực tài khoản trước khi sử dụng tính năng này. Chúng tôi sẽ gửi mã xác thực qua SMS hoặc Zalo tới số điện thoại mà bạn nhập dưới đây:

Có thể bạn cần
Top 8 mẫu phân tích khổ cuối bài Tràng giang hay chọn lọc
Mẫu Bài thu hoạch nghị quyết trung ương 4 khóa 12 cho Đảng viên
Top 4 mẫu Cảm nhận bài thơ Sóng hay chọn lọc
Thực hành theo hướng dẫn để tạo ra 02 sản phẩm hỗ trợ việc giảng dạy môn Toán cấp tiểu học
Bài thu hoạch bồi dưỡng thường xuyên module GVMN 3 năm 2025 mới cập nhật
Bộ tranh thiếu nhi về chào mừng Đại hội Đoàn 2025
Công văn xin hủy tờ khai Thuế GTGT do kê khai sai 2025
Suy nghĩ về số phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến
Tờ khai thuế thu nhập cá nhân Mẫu 05/KK-TNCN, 05-DK-TCT 2025
Mẫu hợp đồng ngoại thương bằng Tiếng Anh
Mẫu hợp đồng góp vốn
Bài phát biểu của lãnh đạo tại Đại hội nông dân xã nhiệm kỳ 2023-2028