Tải phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word

Tải về

Phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word. Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết mẫu kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức tổ chuyên môn, kế hoạch dạy học Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức giáo viên, mẫu phân phối chương trình tiếng Anh 11 KNTT theo hướng dẫn của Công văn 5512 trong bài viết sau đây của Hoatieu.

Kế hoạch giáo dục tổ chuyên môn Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức

Phụ lục I

KHUNG KẾ HOẠCH DẠY HỌC MÔN HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN

(Kèm theo Công văn số 5512/BGDĐT-GDTrH ngày 18 tháng 12 năm 2020 của Bộ GDĐT)

TRƯỜNG: ..................................

TỔ: .............................................

CỘNG HÒA XÃ HỘI CHỦ NGHĨA VIỆT NAM

Độc lập - Tự do - Hạnh phúc

KẾ HOẠCH DẠY HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN

MÔN HỌC/HOẠT ĐỘNG GIÁO DỤC .........................., KHỐI LỚP............

(Năm học 20..... - 20.....)

I. Đặc điểm tình hình

1. Số lớp: ..................; Số học sinh: ...................; Số học sinh học chuyên đề lựa chọn (nếu có): ……………

2. Tình hình đội ngũ: Số giáo viên: ...................;Trình độ đào tạo: Cao đẳng: ........ Đại học:...........; Trên đại học:.............

Mức đạt chuẩn nghề nghiệp giáo viên : Tốt:.............; Khá:................; Đạt:...............; Chưa đạt:........

3. Thiết bị dạy học:(Trình bày cụ thể các thiết bị dạy học có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)

STT

Thiết bị dạy học

Số lượng

Các bài thí nghiệm/thực hành

Ghi chú

1

2

3

4. Phòng học bộ môn/phòng thí nghiệm/phòng đa năng/sân chơi, bãi tập (Trình bày cụ thể các phòng thí nghiệm/phòng bộ môn/phòng đa năng/sân chơi/bãi tập có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)

STT

Tên phòng

Số lượng

Phạm vi và nội dung sử dụng

Ghi chú

1

2

...

II. Kế hoạch dạy học

1. Phân phối chương trình

STT

Bài học

(1)

Số tiết

(2)

Yêu cầu cần đạt

(3)

1

UNIT 1

Getting started

1 tiết

By the end of this unit, students will be able to:

• identify and pronounce strong and weak forms of auxiliary verbs;

• understand and use words and phrases related to health and fitness;

• use the past simple and the present perfect correctly;

• read for main ideas and specific information in an article about living a long and healthy life;

• give instructions for an exercise routine;

• listen for main ideas and specific information in a TV chat show about food and health;

• write a short message in response to an invitation;

• offer help and respond to offers;

• identify the main differences between bacteria and viruses;

• design a poster about a healthy habit and give a poster presentation about it.

Language

1 tiết

Reading

1 tiết

Speaking

1 tiết

Listening

1 tiết

Writing

1 tiết

Communication and Culture/CLIL

1 tiết

Looking back & Project

1 tiết

2

UNIT 2

Getting started

1 tiết

By the end of this unit, students will be able to:

• identify and pronounce contracted forms correctly in sentences;

• understand and use words and phrases related to generational

differences;

• use modal verbs: must, have to, and should;

• read for main ideas and specific information in an article about different generations;

• talk about the different generations of a family; start a conversation and discussion;

• listen for specific information in a conversation about family conflicts;

• write an opinion essay about limiting teenagers’ screen time;

• understand the generation gap in Asian American families;

• carry out a survey to find out generational differences in families and give a group presentation about them.

Language

1 tiết

Reading

1 tiết

Speaking

1 tiết

Listening

1 tiết

Writing

1 tiết

Communication and Culture/CLIL

1 tiết

Looking back & Project

1 tiết

3

UNIT 3

Getting started

1 tiết

By the end of this unit, students will be able to:

• link final consonants to initial vowels in sentences;

• understand and use words and phrases related to cities and smart living;

• use stative verbs in the continuous form, and linking verbs;

• read for specific information in an article about the characteristics of future cities;

• discuss cities of the future and keep a conversation going by asking Wh-questions;

• listen for main ideas and specific information in an interview about the disadvantages of living in a smart city;

• write an article about the advantages and disadvantages of living in a smart city;

• express certainty and uncertainty;

• recognise features of smart cities around the world;

• design a poster about the ideal city of the future and give a poster

presentation about it.

Language

1 tiết

Reading

1 tiết

Speaking

1 tiết

Listening

1 tiết

Writing

1 tiết

Communication and Culture/CLIL

1 tiết

Looking back & Project

1 tiết

4

REVIEW 1

Language

1 tiết

Review 1 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 1-3. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary.

Skills (1)

1 tiết

Skills (2)

1 tiết

5

MID-TERM TEST

1 tiết

6

UNIT 4

Getting started

1 tiết

By the end of this unit, students will be able to:

• identify and pronounce words with elision of vowels in isolation and in sentences;

• understand and use words and phrases related to ASEAN;

• use gerunds as subjects and objects;

• read for main ideas and specifіc information in news items about

ASEAN countries;

• discuss the skills and experience needed for the ASEAN Youth Programme, and ask for and give opinions;

• listen for main ideas and specifіc information in a conversation about an ASEAN school tour programme;

• write a proposal for a welcome event;

• give compliments and respond;

• understand when and how people celebrate the New Year in ASEAN;

• do research about an ASEAN member and give a presentation about it.

Language

1 tiết

Reading

1 tiết

Speaking

1 tiết

Listening

1 tiết

Writing

1 tiết

Communication and Culture/CLIL

1 tiết

Looking back & Project

1 tiết

7

UNIT 5

Getting started

1 tiết

By the end of this unit, students will be able to:

• use sentence stress appropriately to speak with a natural rhythm;

• understand and use words and phrases related to global warming;

• use present participle and past participle clauses correctly;

• read for main ideas and specific information in an article about the

UN Climate Change Conference;

• talk about human activities and global warming, and present ideas clearly in a discussion;

• listen for main ideas and specific information in a talk about black carbon and global temperature;

• write a leaflet to persuade people to reduce black carbon emissions;

• give warnings and respond;

• understand the environmental impact of farming and how to reduce it;

• carry out a survey to find out how local people try to limit global warming and present the survey results to the class.

Language

1 tiết

Reading

1 tiết

Speaking

1 tiết

Listening

1 tiết

Writing

1 tiết

Communication and Culture/CLIL

1 tiết

Looking back & Project

1 tiết

8

REVIEW 2

Language

1 tiết

Review 2 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 4 - 5. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary.

Skills (1)

1 tiết

Skills (2)

1 tiết

...................................

PPCT tiếng Anh 11 Global Success

Tiếng Anh 11 – Global Success được sử dụng trong dạy và học Tiếng Anh ở lớp 11 với thời lượng 3 tiết/ tuần (105 tiết cho một năm học với 35 tuần). Tiếng Anh 11 – Global Success gồm 10 đơn vị bài học (Unit). Sau mỗi 2 - 3 đơn vị bài học là một bài ôn tập (Review).

Tổng số tiết trong năm học: 35 tuần x 3 tiết = 105 tiết

Số tiết thực dạy: 8 tiết/ bài x 10 bài = 80 tiết

Số tiết ôn tập: 3 tiết/ bài ôn x 4 bài = 12 tiết

Số tiết kiểm tra (giữa học kì và cuối học kì): 8 tiết, gồm:

Dự phòng: 5 tiết

Học kì I: 18 tuần x 3 tiết/ tuần = 54 tiết.

Tuần

Tiết

Bài/ Unit

Nội dung chi tiết

Tuần 1

1

2

3

UNIT 1

UNIT 1

UNIT 1

Getting started

Language

Reading

Tuần 2

4

5

6

UNIT 1

UNIT 1

UNIT 1

Speaking

Listening

Writing

Tuần 3

7

8

9

UNIT 1

UNIT 1

UNIT 2

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Getting started

Tuần 4

10

11

12

UNIT 2

UNIT 2

UNIT 2

Language

Reading

Speaking

Tuần 5

13

14

15

UNIT 2

UNIT 2

UNIT 2

Listening

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Tuần 6

16

17

18

UNIT 2

UNIT 3

UNIT 3

Looking back & Project

Getting started

Language

Tuần 7

19

20

21

UNIT 3

UNIT 3

UNIT 3

Reading

Speaking

Listening

Tuần 8

22

23

24

UNIT 3

UNIT 3

UNIT 3

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Tuần 9

25

26

27

REVIEW 1

REVIEW 1

REVIEW 1

Language

Skills (1)

Skills (2)

Tuần 10

28

29

30

MID-TERM TEST

UNIT 4

UNIT 4

Mid-term test

Getting started

Language

Tuần 11

31

32

33

UNIT 4

UNIT 4

UNIT 4

Reading

Speaking

Listening

Tuần 12

34

35

36

UNIT 4

UNIT 4

UNIT 4

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Tuần 13

37

38

39

UNIT 5

UNIT 5

UNIT 5

Getting started

Language

Reading

Tuần 14

40

41

42

UNIT 5

UNIT 5

UNIT 5

Speaking

Listening

Writing

Tuần 15

43

44

45

UNIT 5

UNIT 5

REVIEW 2

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Language

Tuần 16

46

47

48

REVIEW 2

REVIEW 2

REVISION

Skills (1)

Skills (2)

Revision for end-of term test

Tuần 17

49

50

51

END-OF-TERM TEST

End-of-term test

Feedback and correction

In reserve

Tuần 18

52

53

54

UNIT 6

UNIT 6

UNIT 6

Getting started

Language

Reading

Học kì II: 17 tuần x 3 tiết/ tuần = 51 tiết.

Tuần

Tiết

Bài/ Unit

Nội dung chi tiết

Tuần 1

55

56

57

UNIT 6

UNIT 6

UNIT 6

Speaking

Listening

Writing

Tuần 2

58

59

60

UNIT 6

UNIT 6

UNIT 7

Communication & Culture/CLIL

Looking back & Project

Getting started

Tuần 3

61

62

63

UNIT 7

UNIT 7

UNIT 7

Language

Reading

Speaking

Tuần 4

64

65

66

UNIT 7

UNIT 7

UNIT 7

Listening

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Tuần 5

67

68

69

UNIT 7

UNIT 8

UNIT 8

Looking back & Project

Getting started

Language

Tuần 6

70

71

72

UNIT 8

UNIT 8

UNIT 8

Reading

Speaking

Listening

Tuần 7

73

74

75

UNIT 8

UNIT 8

UNIT 8

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Tuần 8

76

77

78

REVIEW 3

REVIEW 3

REVIEW 3

Language

Skills (1)

Skills (2)

Tuần 9

79

80

81

MID-TERM TEST

UNIT 9

UNIT 9

Mid-term test

Getting started

Language

Tuần 10

82

83

84

UNIT 9

UNIT 9

UNIT 9

Reading

Speaking

Listening

Tuần 11

85

86

87

UNIT 9

UNIT 9

UNIT 9

Writing

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Tuần 12

88

89

90

UNIT 10

UNIT 10

UNIT 10

Getting started

Language

Reading

Tuần 13

91

92

93

UNIT 10

UNIT 10

UNIT 10

Speaking

Listening

Writing

Tuần 14

94

95

96

UNIT 10

UNIT 10

REVIEW 4

Communication & Culture/ CLIL

Looking back & Project

Language

Tuần 15

97

98

99

REVIEW 4

REVIEW 4

REVISION

Skills (1)

Skills (2)

Revision for end-of term test

Tuần 16

100

101

102

END-OF-TERM TEST

End-of-term test

Feedback and correction

In reserve

Tuần 17

103

104

105

In reserve

In reserve

In reserve

Phụ lục 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức

Xem thêm trong file tải về.

Mời bạn đọc tham khảo thêm các bài viết hữu ích khác tại mục Dành cho giáo viên thuộc chuyên mục Tài liệu nhé.

Đánh giá bài viết
1 327
0 Bình luận
Sắp xếp theo
⚛
Xóa Đăng nhập để Gửi
    Chỉ thành viên Hoatieu Pro tải được nội dung này! Hoatieu Pro - Tải nhanh, website không quảng cáo! Tìm hiểu thêm