Tải phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word
Kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức file word. Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết mẫu kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức tổ chuyên môn, kế hoạch dạy học Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức giáo viên, mẫu phân phối chương trình tiếng Anh 11 KNTT theo hướng dẫn của Công văn 5512 trong bài viết sau đây của Hoatieu.
- Phụ lục 1 Tin học 11 Kết nối tri thức file word
- Kế hoạch giáo dục Địa lí 11 Kết nối tri thức file word
Kế hoạch giáo dục tổ chuyên môn Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Phụ lục I
KHUNG KẾ HOẠCH DẠY HỌC MÔN HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
(Kèm theo Công văn số 5512/BGDĐT-GDTrH ngày 18 tháng 12 năm 2020 của Bộ GDĐT)
TRƯỜNG: .................................. TỔ: .............................................
| CỘNG HÒA XÃ HỘI CHỦ NGHĨA VIỆT NAM Độc lập - Tự do - Hạnh phúc |
KẾ HOẠCH DẠY HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
MÔN HỌC/HOẠT ĐỘNG GIÁO DỤC .........................., KHỐI LỚP............
(Năm học 20..... - 20.....)
I. Đặc điểm tình hình
1. Số lớp: ..................; Số học sinh: ...................; Số học sinh học chuyên đề lựa chọn (nếu có): ……………
2. Tình hình đội ngũ: Số giáo viên: ...................;Trình độ đào tạo: Cao đẳng: ........ Đại học:...........; Trên đại học:.............
Mức đạt chuẩn nghề nghiệp giáo viên : Tốt:.............; Khá:................; Đạt:...............; Chưa đạt:........
3. Thiết bị dạy học:(Trình bày cụ thể các thiết bị dạy học có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Thiết bị dạy học | Số lượng | Các bài thí nghiệm/thực hành | Ghi chú |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
… | ||||
… |
4. Phòng học bộ môn/phòng thí nghiệm/phòng đa năng/sân chơi, bãi tập (Trình bày cụ thể các phòng thí nghiệm/phòng bộ môn/phòng đa năng/sân chơi/bãi tập có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Tên phòng | Số lượng | Phạm vi và nội dung sử dụng | Ghi chú |
1 | ||||
2 | ||||
... |
II. Kế hoạch dạy học
1. Phân phối chương trình
STT | Bài học (1) | Số tiết (2) | Yêu cầu cần đạt (3) | |
1 | UNIT 1 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce strong and weak forms of auxiliary verbs; • understand and use words and phrases related to health and fitness; • use the past simple and the present perfect correctly; • read for main ideas and specific information in an article about living a long and healthy life; • give instructions for an exercise routine; • listen for main ideas and specific information in a TV chat show about food and health; • write a short message in response to an invitation; • offer help and respond to offers; • identify the main differences between bacteria and viruses; • design a poster about a healthy habit and give a poster presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
2 | UNIT 2 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce contracted forms correctly in sentences; • understand and use words and phrases related to generational differences; • use modal verbs: must, have to, and should; • read for main ideas and specific information in an article about different generations; • talk about the different generations of a family; start a conversation and discussion; • listen for specific information in a conversation about family conflicts; • write an opinion essay about limiting teenagers’ screen time; • understand the generation gap in Asian American families; • carry out a survey to find out generational differences in families and give a group presentation about them. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
3 | UNIT 3 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • link final consonants to initial vowels in sentences; • understand and use words and phrases related to cities and smart living; • use stative verbs in the continuous form, and linking verbs; • read for specific information in an article about the characteristics of future cities; • discuss cities of the future and keep a conversation going by asking Wh-questions; • listen for main ideas and specific information in an interview about the disadvantages of living in a smart city; • write an article about the advantages and disadvantages of living in a smart city; • express certainty and uncertainty; • recognise features of smart cities around the world; • design a poster about the ideal city of the future and give a poster presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
4 | REVIEW 1 | Language | 1 tiết | Review 1 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 1-3. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary. |
Skills (1) | 1 tiết | |||
Skills (2) | 1 tiết | |||
5 | MID-TERM TEST | 1 tiết | ||
6 | UNIT 4 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • identify and pronounce words with elision of vowels in isolation and in sentences; • understand and use words and phrases related to ASEAN; • use gerunds as subjects and objects; • read for main ideas and specifіc information in news items about ASEAN countries; • discuss the skills and experience needed for the ASEAN Youth Programme, and ask for and give opinions; • listen for main ideas and specifіc information in a conversation about an ASEAN school tour programme; • write a proposal for a welcome event; • give compliments and respond; • understand when and how people celebrate the New Year in ASEAN; • do research about an ASEAN member and give a presentation about it. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
7 | UNIT 5 | Getting started | 1 tiết | By the end of this unit, students will be able to: • use sentence stress appropriately to speak with a natural rhythm; • understand and use words and phrases related to global warming; • use present participle and past participle clauses correctly; • read for main ideas and specific information in an article about the UN Climate Change Conference; • talk about human activities and global warming, and present ideas clearly in a discussion; • listen for main ideas and specific information in a talk about black carbon and global temperature; • write a leaflet to persuade people to reduce black carbon emissions; • give warnings and respond; • understand the environmental impact of farming and how to reduce it; • carry out a survey to find out how local people try to limit global warming and present the survey results to the class. |
Language | 1 tiết | |||
Reading | 1 tiết | |||
Speaking | 1 tiết | |||
Listening | 1 tiết | |||
Writing | 1 tiết | |||
Communication and Culture/CLIL | 1 tiết | |||
Looking back & Project | 1 tiết | |||
8 | REVIEW 2 | Language | 1 tiết | Review 2 is aimed at revising the language and skills Ss have learnt in Units 4 - 5. Introduce the review by asking Ss if they remember what they have learnt so far in terms of language and skills. Summarise Ss’ answers and add some more information if necessary. |
Skills (1) | 1 tiết | |||
Skills (2) | 1 tiết |
...................................
PPCT tiếng Anh 11 Global Success
Tiếng Anh 11 – Global Success được sử dụng trong dạy và học Tiếng Anh ở lớp 11 với thời lượng 3 tiết/ tuần (105 tiết cho một năm học với 35 tuần). Tiếng Anh 11 – Global Success gồm 10 đơn vị bài học (Unit). Sau mỗi 2 - 3 đơn vị bài học là một bài ôn tập (Review).
Tổng số tiết trong năm học: 35 tuần x 3 tiết = 105 tiết
Số tiết thực dạy: 8 tiết/ bài x 10 bài = 80 tiết
Số tiết ôn tập: 3 tiết/ bài ôn x 4 bài = 12 tiết
Số tiết kiểm tra (giữa học kì và cuối học kì): 8 tiết, gồm:
Dự phòng: 5 tiết
Học kì I: 18 tuần x 3 tiết/ tuần = 54 tiết.
Tuần | Tiết | Bài/ Unit | Nội dung chi tiết |
Tuần 1 | 1 2 3 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 1 | Getting started Language Reading |
Tuần 2 | 4 5 6 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 1 | Speaking Listening Writing |
Tuần 3 | 7 8 9 | UNIT 1 UNIT 1 UNIT 2 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Getting started |
Tuần 4 | 10 11 12 | UNIT 2 UNIT 2 UNIT 2 | Language Reading Speaking |
Tuần 5 | 13 14 15 | UNIT 2 UNIT 2 UNIT 2 | Listening Writing Communication & Culture/ CLIL |
Tuần 6 | 16 17 18 | UNIT 2 UNIT 3 UNIT 3 | Looking back & Project Getting started Language |
Tuần 7 | 19 20 21 | UNIT 3 UNIT 3 UNIT 3 | Reading Speaking Listening |
Tuần 8 | 22 23 24 | UNIT 3 UNIT 3 UNIT 3 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 9 | 25 26 27 | REVIEW 1 REVIEW 1 REVIEW 1 | Language Skills (1) Skills (2) |
Tuần 10 | 28 29 30 | MID-TERM TEST UNIT 4 UNIT 4 | Mid-term test Getting started Language |
Tuần 11 | 31 32 33 | UNIT 4 UNIT 4 UNIT 4 | Reading Speaking Listening |
Tuần 12 | 34 35 36 | UNIT 4 UNIT 4 UNIT 4 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 13 | 37 38 39 | UNIT 5 UNIT 5 UNIT 5 | Getting started Language Reading |
Tuần 14 | 40 41 42 | UNIT 5 UNIT 5 UNIT 5 | Speaking Listening Writing |
Tuần 15 | 43 44 45 | UNIT 5 UNIT 5 REVIEW 2 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Language |
Tuần 16 | 46 47 48 | REVIEW 2 REVIEW 2 REVISION | Skills (1) Skills (2) Revision for end-of term test |
Tuần 17 | 49 50 51 | END-OF-TERM TEST | End-of-term test Feedback and correction In reserve |
Tuần 18 | 52 53 54 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 6 | Getting started Language Reading |
Học kì II: 17 tuần x 3 tiết/ tuần = 51 tiết.
Tuần | Tiết | Bài/ Unit | Nội dung chi tiết |
Tuần 1 | 55 56 57 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 6 | Speaking Listening Writing |
Tuần 2 | 58 59 60 | UNIT 6 UNIT 6 UNIT 7 | Communication & Culture/CLIL Looking back & Project Getting started |
Tuần 3 | 61 62 63 | UNIT 7 UNIT 7 UNIT 7 | Language Reading Speaking |
Tuần 4 | 64 65 66 | UNIT 7 UNIT 7 UNIT 7 | Listening Writing Communication & Culture/ CLIL |
Tuần 5 | 67 68 69 | UNIT 7 UNIT 8 UNIT 8 | Looking back & Project Getting started Language |
Tuần 6 | 70 71 72 | UNIT 8 UNIT 8 UNIT 8 | Reading Speaking Listening |
Tuần 7 | 73 74 75 | UNIT 8 UNIT 8 UNIT 8 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 8 | 76 77 78 | REVIEW 3 REVIEW 3 REVIEW 3 | Language Skills (1) Skills (2) |
Tuần 9 | 79 80 81 | MID-TERM TEST UNIT 9 UNIT 9 | Mid-term test Getting started Language |
Tuần 10 | 82 83 84 | UNIT 9 UNIT 9 UNIT 9 | Reading Speaking Listening |
Tuần 11 | 85 86 87 | UNIT 9 UNIT 9 UNIT 9 | Writing Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project |
Tuần 12 | 88 89 90 | UNIT 10 UNIT 10 UNIT 10 | Getting started Language Reading |
Tuần 13 | 91 92 93 | UNIT 10 UNIT 10 UNIT 10 | Speaking Listening Writing |
Tuần 14 | 94 95 96 | UNIT 10 UNIT 10 REVIEW 4 | Communication & Culture/ CLIL Looking back & Project Language |
Tuần 15 | 97 98 99 | REVIEW 4 REVIEW 4 REVISION | Skills (1) Skills (2) Revision for end-of term test |
Tuần 16 | 100 101 102 | END-OF-TERM TEST | End-of-term test Feedback and correction In reserve |
Tuần 17 | 103 104 105 | In reserve In reserve In reserve |
Phụ lục 3 Tiếng Anh 11 Kết nối tri thức
Xem thêm trong file tải về.
Mời bạn đọc tham khảo thêm các bài viết hữu ích khác tại mục Dành cho giáo viên thuộc chuyên mục Tài liệu nhé.
Tham khảo thêm
Tải phụ lục 1, 2, 3 Hoạt động trải nghiệm 11 Cánh Diều file word
Giáo án Tin học 11 Kết nối tri thức 2024 cả năm
Giáo án Vật lý 11 Chân trời sáng tạo 2024 cả năm file word
Giáo án điện tử Hoạt động trải nghiệm lớp 11 Chân trời sáng tạo
Phân phối chương trình Toán 11 Kết nối tri thức
Giáo án Toán 11 Cánh Diều 2024 file word cả năm
Giáo án dạy thêm Toán 11 Cánh Diều chương 2, chương 3 file word
Giáo án dạy thêm Toán 11 Chân trời sáng tạo file word
- Chia sẻ:Trần Thu Trang
- Ngày:
Gợi ý cho bạn
-
Nội dung tích hợp giáo dục ANQP, đạo đức lối sống trong môn Ngữ văn 9 KNTT
-
Kế hoạch dạy học Toán 5 Cánh Diều Công văn 2345 năm 2024-2025
-
Kế hoạch dạy học STEM lớp 3 năm học 2024-2025
-
Kế hoạch tích hợp kĩ năng sống lớp 2
-
Kế hoạch dạy học môn Giáo dục địa phương 8 Đồng Nai
-
2 mẫu Kế hoạch tích hợp giáo dục địa phương lớp 4 năm 2024-2025
-
Phân phối chương trình Khoa học 5 Chân trời sáng tạo 2024
-
Phụ lục 1, 3 Tiếng Anh 8 Global Success
-
Kế hoạch dạy học STEM Tin học lớp 5 Chân trời sáng tạo
-
(File Word) Kế hoạch dạy học Giáo dục thể chất 5 Cánh Diều Công văn 2345
Có thể bạn cần
Top 8 mẫu phân tích khổ cuối bài Tràng giang hay chọn lọc
Hướng dẫn khai Phiếu đảng viên (mẫu 2-HSĐV)
Mẫu Bài thu hoạch nghị quyết trung ương 4 khóa 12 cho Đảng viên
Biên bản họp chi bộ đề nghị kết nạp Đảng viên
Top 4 mẫu Cảm nhận bài thơ Sóng hay chọn lọc
Thực hành theo hướng dẫn để tạo ra 02 sản phẩm hỗ trợ việc giảng dạy môn Toán cấp tiểu học
Bài thu hoạch bồi dưỡng thường xuyên module GVMN 3 năm 2024 mới cập nhật
Bộ tranh thiếu nhi về chào mừng Đại hội Đoàn 2024
Công văn xin hủy tờ khai Thuế GTGT do kê khai sai 2024
Suy nghĩ về số phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến
Tờ khai thuế thu nhập cá nhân Mẫu 05/KK-TNCN, 05-DK-TCT 2024
Mẫu nhận xét các môn học theo Thông tư 22, Thông tư 27
Bài viết hay Kế hoạch dạy học
Phân phối chương trình Lịch sử 6 sách Kết nối tri thức với cuộc sống
(File word) Kế hoạch dạy học Hoạt động trải nghiệm 9 Kết nối tri thức
Kế hoạch dạy học môn Giáo dục địa phương 8 Đồng Nai
(File word) Phân phối chương trình Tin học 9 Kết nối tri thức
Kế hoạch dạy học môn Toán lớp 3 Kết nối tri thức với cuộc sống
Kế hoạch dạy học môn Tiếng Anh lớp 3 Kết nối tri thức với cuộc sống