Phụ lục 1, 3 Tiếng Anh 8 Global Success
Tải phụ lục 1, 3 môn Anh 8 Global Success
Phụ lục 1, 3 Tiếng Anh 8 Global Success file word. Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết mẫu kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 8 Global Success tổ chuyên môn, kế hoạch dạy học Tiếng Anh 8 Global Success giáo viên, phân phối chương trình môn Tiếng Anh 8 Global Success theo đúng hướng dẫn của Công văn 5512 trong bài viết sau đây của Hoatieu.
1. Kế hoạch giáo dục Tiếng Anh 8 Global Success tổ chuyên môn
KẾ HOẠCH DẠY HỌC CỦA NHÓM CHUYÊN MÔN
MÔN HỌC : Tiếng Anh LỚP: 8
NĂM HỌC: 20….- 20….
- Căn cứ công văn 5512/BGD ngày 18 tháng 12 năm 2020 về việc xây dựng và tổ chức thực hiện kế hoạch giáo dục nhà trường.
- Căn cứ công văn số 2159/QĐ- BGDDT ngày 05 tháng 8 năm 2021 của Bộ Trưởng Bộ Giáo Dục và Đào Tạo về việc ban hành khung kế hoạch thời gian năm học 20...-20....
- Căn cứ công văn 1074/ QĐ-UBND ngày 12/8/2022 về việc ban hành khung kế hoạch thời gian năm học 20….-20…..
Nhóm bộ môn Tiếng Anh 8 bao gồm các giáo viên: ………. thống nhất xây dựng kế hoạch giáo dục như sau:
I. ĐẶC ĐIỂM TÌNH HÌNH:
1. Số lớp: 8 Số học sinh:
2. Tình hình đội ngũ giáo viên:
Số giáo viên: 3
Trình độ đại học: 3
Mức chuẩn nghề nghiệp giáo viên: Tốt: 2 Khá: 1 Đạt: 0
3. Thiết bị dạy học: (Trình bày cụ thể các thiết bị dạy học có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Thiết bị dạy học | Số lượng | Các bài học/ thực hành | Ghi chú Hướng dẫn thực hiện |
TIẾNG ANH 8 | ||||
1 | Television ( TV ) | 8 | From unit 1 to unit 12 | Sử dụng chương trình powerpoint cho tất cả các tiết học trừ tiết kiểm tra |
2 | Cassette , CDs, projector... | 4 | From unit 1 to unit 12 | Sử dụng phòng khi TV không sử dụng được |
2 | Computer | 4 | From unit 1 to unit 12 | Sử dụng soạn KHDH và dạy powerpoint trực tiếp trên lớp. |
4 | Bảng nhóm | 8 | From unit 1 to unit 12 | Sử dụng để thảo luận nhóm, rèn luyện kĩ năng writing và trình bày sản phẩm. |
5 | Phần mềm zoom, Zalo, padlet | 3 | Looking back and project (From unit 1 to unit 12 ) | Học sinh sử dụng các phần mềm để thực hiện trao đổi, trình bảy sản phẩm học tập, dự án học tập |
Phòng học bộ môn/phòng thí nghiệm/phòng đa năng/sân chơi, bãi tập(Trình bày cụ thể các phòng thí nghiệm/phòng bộ môn/phòng đa năng/sân chơi/bãi tập có thể sử dụng để tổ chức dạy học môn học/hoạt động giáo dục)
STT | Tên phòng | Số lượng | Phạm vi và nội dung sử dụng | Ghi chú |
1 | Phòng bồi dưỡng HSG | 4 phòng | Sử dụng để tổ chức BDHSG các môn học ( Tiếng Anh, Ngữ Văn, Lịch sử, Địa lí ) | |
2 | Phòng SHCM | 1 phòng | Sử dụng để sinh hoạt CM, chuyên đề. | |
3 | Phòng thực hành | 2 phòng | Sử dụng để thực hành, thí nghiệm | |
4 | Sân chơi, bãi tập | 1 sân | Sử dụng để tổ chức các Câu lạc bộ, tập luyện Văn Thể Mĩ | |
5 | Phòng thư viện tiếng anh | 1 | Chưng bày sách song ngữ, tranh ảnh hoạt động của nhóm Tiếng Anh -tổ chức đọc sách ngoài giờ cho học sinh vào giờ chơi hoặc trống tiết. |
II. KẾ HOẠCH DẠY HỌC
1. Phân phối chương trình
Học kỳ I: 18 Tuần x3 tiết/ tuần = 54 tiết (Kể từ ngày 5 tháng 9 năm 2023 đến ngày 15 tháng 01 năm 2024)
STT | Bài học (1) | Số tiết (2) | Yêu cầu cần đạt (3) | GHI CHÚ |
1 | INTRODUCTION | 1 | ||
2 |
UNIT 1 LEISURE TIME | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Leisure time - Gain vocabulary to talk about Leisure time - Pronunciation: Correctly pronounce words that contain the sounds /ʊ/ and /u:/ - use the verbs of liking and disliking with gerunds and to-infinitive - Invite and accept invitations - Talk about leisure activities with family; - Write a paragraph about leisure activities with friends 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Love talking about activities in leisure time. - Develop self-study skills. - Be ready and confident in real life conversations | |
3 |
UNIT 2 LIFE IN THE COUNTRYSIDE | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Life in the countryside - Gain vocabulary to talk about Life in the countryside - Pronunciation: Correctly pronounce words that contain the sounds: /ə/ and /ɪ/ - The comparative forms of adverbs - Give and respond to compliments - Read about different aspects of a Vietnamese village - Talk about a village or town where one lives or which one knows 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Love talking about activities in the countryside - Be ready and confident in real life conversations | |
4 |
UNIT 3 TEENAGERS | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Teenagers - Gain vocabulary to talk about teenagers. - Identify the combination of some verbs and verb phrases that are often used when teens talk about using social media. - Distinguish two sounds /ʊə/ and /ɔɪ/ correctly - identify words that connect independent clauses - Listen for general and specific information about teen stress - Recall the lexical items related to pressures teens face - Write a paragraph about the causes and solutions - Memorise the uses of some conjunctions - Memorise some words related to teen school clubs, teens’ use of social media, and teen stress and pressure. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities - Develop presentation skill - Develop critical thinking skill 3. Personal qualities: - Show their sympathy with friends and responsibility for themselves talking about teenagers and their problems - Consolidate ss’ awareness of teen school clubs, teens’ use of social media, and teen stress | |
5 |
REVIEW 1 LANGUAGE | 1 | By the end of this lesson, students will be able to: 1. Knowledge: - Vocabulary: revise lexical items related to leisure activities, expressions about likes and dislikes, life in the countryside; teen school clubs, teens’ use of social media, and teen stress; - Pronunciation: pronounce the sounds /ʊ/ and /u:/; /ə/ and /ɪ/; /ʊə/ and /ɔɪ/ correctly in words and sentences; - Grammar: use verbs of liking / disliking followed by gerunds and / or to-infinitives to talk about likes and dislikes; use the comparative forms of adverbs; use simple sentences and compound sentences; 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Be ready and confident in the midterm test | |
6 |
REVIEW 1 SKILLS | 1 | By the end of this lesson, students will be able to: 1. Knowledge: - read for general and specific information about managing stress; - talk about living in the countryside; - listen for specific information about lives in the city and in the countryside; - write a paragraph about leisure activities. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Be ready and confident in the midterm test | |
7 |
The First Mid-Term Test | 1 | 1. Knowledge: Revise the language and the skills in units 1-3 * Listening: – Listen and c hoose the best answer; – Listen and fill in gaps. * Grammar - Vocabulary: – Choose the best answer to complete the sentences; – Supply the correct forms of verbs. * Reading: – Read the notice and match its meaning; – Read the passage and choose the best answer. * Writing: – Complete the sentences so their meaning doesn’t change; – Write a short paragraph about ……………….. 2. Competence: – Develop communication skills and creativity; – Be collaborative and supportive in pair work and teamwork; – Actively join in class activities. 3. Personal qualities: – Extend Ss’ serious learning attitudes; love learning English, energetically and actively participate in learning activities. – Try their best to do the test. | |
8 |
UNIT 4: ETHNIC GROUPS OF VIET NAM | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Ethnic groups of Viet Nam - Gain vocabulary to talk about Ethnic groups of Viet Nam - Pronunciation: Correctly pronounce words that contain the sounds /k/ and /g/ - Grammar: + Yes / No and WH-questions. + Countable and uncountable nouns. - Give opinions about the lifestyle of ethnic minority groups. - Ask and answer about the type of house they live in. - Have an opportunity to research more deeply into an ethnic group they are interested in. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Love our country and people, respect the diversity of our culture through knowledge and understanding about ethnic groups of Viet Nam - Develop self-study skills. | |
9 |
Correction of the First Mid-Term Test | 1 | By the end of the lesson, SS will be able to 1. Knowledge: – U nderstand the test better. – D evelop the skill of doing a test and recognize their errors. – K now how to learn to get better results. 2. Competence: – S elf-evaluate their studying and have good plans to improve it. – Build and stimulate critical thinking skills, analytical thinking, note talking skill, presentation skill, problem-solving skill, self-evaluation skills. – S elf-evaluate their studying and have good plans to improve it. 3. Personal qualities: – Be hard-working and attentive. – T ry their best to get better results. | |
10 |
UNIT 5 OUR CUSTOMS AND TRADITIONS | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Customs And Traditions - Gain vocabulary to talk about Customs and Traditions - Pronounce the sounds /n/ and /ŋ/ correctly - Use the article (a / an, the, the zero articles) correctly. - Give advice - Listen about a festival; - Write an email to give advice on participating in a traditional festival. - Apply what they have learnt (vocabulary and grammar) into practice through a project. 2. Competence: - Develop creativity and communication skills - Be collaborative and supportive in pair work and team work - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Love talking about customs and traditions - Promote pride in the values of Vietnamese culture - Develop self-study skills - Be benevolent and responsible | |
11 |
UNIT 6 LIFESTYLES | 7 | By the end of this unit, students will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Lifestyle - Gain vocabulary to talk about Lifestyle - Pronunciation: Correctly pronounce words that contain the sounds: /br/ and /pr/ - use the future simple and first conditional - express certainty - Listening to someone’s opinion about the impact of modern technology - Writing a paragraph about the advantages or disadvantages of online learning 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Love talking about different lifestyles - Love talking about future possibilities and conditions - Be ready and confident in real life conversations | |
12 |
REVIEW 2 LANGUAGE | 1 | By the end of this lesson, students will be able to: 1. Knowledge: - Revise words related to ethnic groups, customs and traditions and lifestyles. - Revise the sounds /k/, /g/, /n/, /ŋ/, /br/ and /pr/. - Revise the use of articles, types of questions, countable and uncountable nouns, simple future tense and first conditional. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity. - Be collaborative and supportive in pair work. - Actively join in class activities 3. Personal qualities: Develop self-study skills | |
13 |
REVIEW 2 SKILLS 2 | 1 | By the end of this lesson, students will be able to: 1. Knowledge: - practice reading for specific information about an event schedule. - practice talking about the reasons for people moving from the countryside to the city. - practice listening for specific information about life in the countryside. - practice writing correct sentences from clues. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity. - Be collaborative and supportive in pair work. - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Develop self-study skills | |
14 |
REVISION FOR THE FIRST TERM TEST | 3 | By the end of this lesson, students will be able to: 1. Knowledge : – Review all the vocabularies, grammar and language function in Unit 1-6. – Revise vocabulary, use grammar in unit 1- 6 and do well all exercises related. * Grammar. * Vocabulary : words related to topic unit 1-6 * Skills : Listening, speaking, reading, writing 2. Competence: – Develop communication skills and creativity; – Be collaborative and supportive in pair work and teamwork; – Actively join in class activities. 3. Personal qualities: – Extend Ss’ serious learning attitudes; love learning English, energetically and actively participate in learning activities. – T ry their best to remember and use the structures. | |
15 |
THE FIRST TERM TEST | 2 | 1. Knowledge: Revise the language and the skills in Unit 1-6 * Listening: – Listen and c hoose the best answer; – Listen and fill in gaps. * Grammar - Vocabulary: – Choose the best answer to complete the sentences; – Supply the correct forms of verbs. * Reading: – Read the notice and match its meaning; – Read the passage and choose the best answer. * Writing: – Complete the sentences so their meaning doesn’t change; – Write a short paragraph about …………….. 2. Competence: – Develop communication skills and creativity; – Be collaborative and supportive in pair work and teamwork; – Actively join in class activities. 3. Personal qualities: – Extend Ss’ serious learning attitudes; love learning English, energetically and actively participate in learning activities. – T ry their best to remember and use the structures. – Try their best to do the test. | |
Học kỳ II: 17 Tuần x3 tiết/ tuần=51 tiết(Kể từ ngày 16 tháng 01 năm 2024 đến ngày 25 tháng 5 năm 2024) | ||||
16 |
UNIT 7 ENVIRONMENTAL PROTECTION
| 7 | By the end of this unit, Ss will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Environmental protection - Gain vocabulary to talk about Environmental protection - Pronunciation: Correctly pronounce words that contain the sounds: /bl/ and /kl/ - use the Complex sentences with adverb clauses of time; - Asking for clarification - Writing a notice 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Raise the students’ awareness about environmental protection. - Be ready and confident in real life conversations - Love reading and talking about activities to protect the environment | |
17 |
UNIT 8 SHOPPING | 7 | By the end of this unit, Ss will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Shopping - Gain vocabulary to talk about shopping - Distinguish two sounds /sp/and /st/ correctly - revise and use some adverbs of frequency - identify how to use the present simple for future actions. - identify how to make complaints in English - know about one’s favourite shopping place. - recognize how to make a conversation to ask and answer about a new shopping centre - recognize how to write a paragraph about the advantages and disadvantages of a type of shopping. 2. Competence: - Develop communication skills and creativity - Develop presentation skill - Develop critical thinking skills - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities: - Be encouraged to know more about making plans, timetables, and schedules - Develop self-study skills - Have good attitude to making polite complaints - consolidate ss’ awareness of shopping and online shopping. | |
18 |
UNIT 9 NATURAL DISASTERS | 7 | By the end of this unit, Ss will be able to: 1. Knowledge: - Gain an overview about the topic Natural disasters. - Gain vocabulary to talk about Natural disasters. - Pronunciation: Stress in words ending in -al and -ous - Grammar: How to use “The past continuous” - Write instructions about things to do before, during, and after a flood. - Revise the differences between the past simple and past continuous. - Have an opportunity to research more deeply into a natural disaster. 2. Competence – Develop communication skills and creativity; – Be collaborative and supportive in pair work and teamwork; – Actively join in class activities. 3. Personal qualities: - Develop awareness of Natural disasters. - Be concerned to Natural disasters. | |
19 |
REVIEW 3 LANGUAGE | 1 | By the end of this lesson, Ss will be able to: 1. Knowledge: - The language students have learnt in Unit 7-8-9 2. Competence: – Develop communication skills and creativity; – Be collaborative and supportive in pair work and teamwork; – Actively join in class activities. 3. Personal qualities: - Be ready and confident in the midterm test | |
20 |
REVIEW 3 SKILLS | 1 | By the end of this lesson, Ss will be able to: 1. Knowledge - The skills students have practised in Units 7 - 9. 2. Competences - Develop communication skills and creativity - Be collaborative and supportive in pair work and teamwork - Actively join in class activities 3. Personal qualities - Be ready and confident in the midterm test |
..........................
3. Phụ lục 3 Tiếng Anh 8 Global Success
KẾ HOẠCH GIÁO DỤC CỦA GIÁO VIÊN
MÔN HỌC/HOẠT ĐỘNG GIÁO DỤC MÔN TIẾNG ANH LỚP 8
(Năm học 20…. - 20….)
Nhóm bộ môn Tiếng Anh 8 bao gồm các giáo viên: ..... thống nhất xây dựng kế hoạch giáo dục như sau:
Cả năm : (35 tuần x 3 tiết)= 105 tiết
Học kỳ I: (18 tuần x 3 tiết) = 54 tiết
Học kỳ II: (17 tuần x 3 tiết) = 51 tiết
I. Kế hoạch dạy học
1. Phân phối chương trình
HỌC KÌ I (18 tuần x 3 tiết) = 54 tiết
STT | Bài học | Số tiết | Thời điểm | Thiết bị dạy học | Địa điểm dạy học | |
1 | REVISION | 1 | 1 | Tuần 1 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
2 | Unit 1. LEISURE TIME - Getting started | 7 | 2 | |||
3 | Unit 1. A closer look 1 | 3 | ||||
4 | Unit 1. A closer look 2 | 4 | Tuần 2 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
5 | Unit 1. Communication | 5 | ||||
6 | Unit 1. Skills 1 | 6 | ||||
7 | Unit 1. Skills 2 | 7 | Tuần 3 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
8 | Unit 1 Lookingback + Project | 8 | ||||
9 | Unit 2. LIFE IN THE COUNTRYSIDE – Getting started | 7 | 9 | |||
10 | Unit 2. A closer look 1 | 10 | Tuần 4 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
11 | Unit 2. A closer look 2 | 11 | ||||
12 | Unit 2. Communication | 12 | ||||
13 | Unit 2. Skills 1 | 13 | Tuần 5 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
14 | Unit 2. Skills 2 | 14 | ||||
15 | Unit 2. Lookingback + Project | 15 | ||||
16 | Unit 3. TEEN AGERS - Getting started | 7 | 16 | Tuần 6 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
17 | Unit 3. A closer look 1 | 17 | ||||
18 | Unit 3. A closer look 2 | 18 | ||||
19 | Unit 3. Communication | 19 | Tuần 7 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
20 | Unit 3. Skills 1 | 20 | ||||
21 | Unit 3. Skills 2 | 21 | ||||
22 | Unit 3. Lookingback + Project | 22 | Tuần 8 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
23 | Review 1 LANGUAGE | 1 | 23 | |||
24 | Review 1 SKILLS | 1 | 24 | |||
25 | Unit 4. ETHNIC GROUPS OF VIET NAM - Getting started | 1 | 25 | Tuần 9 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
26 | Unit 4. A closer look 1 | 5 | 26 | |||
27 | Unit 4. A closer look 2 | 27 | ||||
28 | Unit 4. Communication | 28 | Tuần 10 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
29 | The first Mid-term 45-minute Test | 29 | ||||
30 | Unit 4. Skills 1 | 30 | ||||
31 | Unit 4. Skills 2 | 2 | 31 | Tuần 11 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
32 | Unit 4. Lookingback + Project | 32 | ||||
33 | Unit 5. OUR CUSTOMS AND TRADITIONS– Getting started | 1 | 33 | |||
34 | The Mid-term 45-minute Test correction | 1 | 34 | Tuần 12 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
35 | Unit 5. A closer look 1 | 6 | 35 | |||
36 | Unit 5. A closer look 2 | 36 | ||||
37 | Unit 5. Communication | 37 | Tuần 13 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
38 | Unit 5. Skills 1 | 38 | ||||
39 | Unit 5. Skills 2 | 39 | ||||
40 | Unit 5 Looking back + Project | 40 | Tuần 14 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
41 | Unit 6. LIFESTYLES – Getting started | 7 | 41 | |||
42 | Unit 6. A closer look 1 | 42 | ||||
43 | Unit 6. A closer look 2 | 43 | Tuần 15 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
44 | Unit 6. Communication | 44 | ||||
45 | Unit 6. Skills 1 | 45 | ||||
46 | Unit 6. Skills 2 | 46 | Tuần 16 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 | |
47 | Unit 6 Lookingback + Project | 47 | ||||
48 | Review 2 (1) | 1 | 48 | |||
49 | Review 2 (2) | 1 | 49 | Tuần 17 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | Dạy trên Phòng học lớp 9 |
50 | The First end - term Test | 2 | 50 | |||
51 | 51 | |||||
52 | In reserve In reserve The First end - term Test Corection | 3 | 52 | Tuần 18 | ||
53 | 53 | |||||
54 | 54 | |||||
Hoàn Thành chương trình Học kì I |
HỌC KÌ 2 (17 tuần x 3 tiết) = 51 tiết
STT | Bài học | Số tiết | Thời điểm | Thiết bị dạy học | Địa điểm dạy học | |
1 | Unit 7. ENVIRONMENTAL PROTECTION– Getting started | 7 | 55 | Tuần 19 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | |
2 | Unit 7. A closer look 1 | 56 | ||||
3 | Unit 7. A closer look 2 | 57 | ||||
4 | Unit 7. Communication | 58 | Tuần 20 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
5 | Unit 7. Skills 1 | 59 | ||||
6 | Unit 7. Skills 2 | 60 | ||||
7 | Unit 7. Looking back and Project | 61 | Tuần 21 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
8 | Unit 8. SHOPPING - Getting started | 7 | 62 | |||
9 | Unit 8. A closer look 1 | 63 | ||||
10 | Unit 8. A closer look 2 | 64 | Tuần 22 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
11 | Unit 8. Communication | 65 | ||||
12 | Unit 8. Skills 1 | 66 | ||||
13 | Unit 8. Skills 2 | 67 | Tuần 23 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
14 | Unit 8. Looking back and Project | 68 | ||||
15 | Unit 9. NATURAL DISASTERS - Getting started | 7 | 69 | |||
16 | Unit 9. A closer look 1 | 70 | Tuần 24 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
17 | Unit 9. A closer look 2 | 71 | ||||
18 | Unit 9. Communication | 72 | ||||
19 | Unit 9. Skills 1 | 73 | Tuần 25 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
20 | Unit 9. Skills 2 | 74 | ||||
21 | Unit 9. Looking back and Project | 75 | ||||
22 | Review 3 (P1) | 1 | 76 | Tuần 26 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | |
23 | Review 3 (P2) | 1 | 77 | |||
24 | Unit 10. COMMUNICATION IN THE FUTURE - Getting started | 1 | 78 | |||
25 | Unit 10. A closer look 1 | 6 | 79 | Tuần 27 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | |
26 | The Second Mid-term 45-minute Test | 1 | 80 | |||
27 | Unit 10. A closer look 2 | 81 | ||||
28 | Unit 10. Communication | 82 | Tuần 28 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
29 | Unit 10. Skills 1 | 83 | ||||
30 | Unit 10.Skills 2 | 84 | ||||
31 | The Mid-term 45-minute Test Correction | 1 | 85 | Tuần 29 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | |
32 | Unit 10. Looking back and Project | 1 | 86 | |||
33 | Unit 11. SCIENCE AND TECHNOLOGY - Getting started | 7 | 87 | |||
34 | Unit 11. A closer look 1 | 88 | Tuần 30 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
35 | Unit 11. A closer look 2 | 89 | ||||
36 | Unit 11. Communication | 90 | ||||
37 | Unit 11. Skills 1 | 91 | Tuần 31 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
38 | Unit 11. Skills 2 | 92 | ||||
39 | Unit 11. Looking back - Project | 93 | ||||
40 | Unit 12. LIFE ON OTHER PLANETS- Getting started | 7 | 94 | Tuần 32 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | |
41 | Unit 12. A closer look 1 | 95 | ||||
42 | Unit 12. A closer look 2 | 96 | ||||
43 | Unit 12. Communication | 97 | Tuần 33 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
44 | Unit 12. Skills 1 | 98 | ||||
45 | Unit 12. Skills 2 | 99 | ||||
46 | Unit 12. Looking back and Project | 100 | Tuần 34 | Computer, TV, Cassette, CDs, projector... | ||
47 | Review 4 (P1) | 1 | 101 | |||
48 | Review 4 (P2) | 1 | 102 | |||
49 | The second end-term Test | 1 | 103 | Tuần 35 | ||
50 | 1 | 104 | ||||
51 | The second end-term Test Corection | 105 | ||||
Hoàn Thành chương trình Học kì II |
2. Chuyên đề lựa chọn (đối với cấp Trung học phổ thông)
...............................................................................................................................................
II. Nhiệm vụ khác (nếu có): (Bồi dưỡng học sinh giỏi; Tổ chức hoạt động giáo dục...)
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
GIÁO VIÊN Nhóm trưởng
|
TỔ TRƯỞNG (Ký và ghi rõ họ tên)
| ...., ngày …. tháng … năm 20.... XÁC NHẬN CỦA BGH
|
Mời bạn đọc tham khảo thêm các bài viết hữu ích khác tại mục Dành cho giáo viên thuộc chuyên mục Tài liệu nhé.
Tham khảo thêm
(Bài 1-9) Giáo án điện tử Giáo dục công dân 7 Kết nối tri thức
Phân phối chương trình Ngữ Văn 7 Kết nối tri thức
Phụ lục 1, 2, 3 Hoạt động trải nghiệm 7 Kết nối tri thức file doc
Giáo án điện tử Mĩ thuật 7 Kết nối tri thức
(Cả năm file word) Phiếu học tập Ngữ văn 7 Kết nối tri thức
(Tất cả các môn) Giáo án điện tử lớp 7 Kết nối tri thức
(Full) Giáo án điện tử Khoa học tự nhiên 7 Kết nối tri thức cả năm 2024
(Mới nhất) Giáo án Toán 7 Kết nối tri thức với cuộc sống 2024 (kì 1+ kì 2)
- Chia sẻ:Trần Thu Trang
- Ngày:
Gợi ý cho bạn
-
Kế hoạch tích hợp Giáo dục công dân số lớp 3 năm 2024-2025
-
Kế hoạch dạy học Âm nhạc 5 Cánh Diều Công văn 2345 năm 2024-2025
-
Phân phối chương trình môn Mĩ thuật 8 Chân trời sáng tạo
-
Kế hoạch dạy học môn Tiếng Việt lớp 4 Kết nối tri thức với cuộc sống
-
(File word) Phân phối chương trình Vật lí 12 Kết nối tri thức
-
Phân phối chương trình lớp 8 sách Cánh Diều các môn
-
Phân phối chương trình Tin học 9 Cánh Diều file word
-
(Mới) Kế hoạch dạy học môn Giáo dục công dân 9 Cánh Diều
-
(File doc) Phụ lục 1 Ngữ văn 9 Chân trời sáng tạo
-
Mời quý thầy/cô nộp kế hoạch giáo dục của tổ chuyên môn để phục vụ thảo luận khi bồi dưỡng trực tiếp
Có thể bạn cần
Top 8 mẫu phân tích khổ cuối bài Tràng giang hay chọn lọc
Phân tích khổ 4 bài Tràng giangHướng dẫn khai Phiếu đảng viên (mẫu 2-HSĐV)
Cách viết Phiếu đảng viênMẫu Bài thu hoạch nghị quyết trung ương 4 khóa 12 cho Đảng viên
Bài thu hoạch học tập nghị quyết Đại hội đại biểu toàn quốc lần thứ 12 của ĐảngBiên bản họp chi bộ đề nghị kết nạp Đảng viên
Mẫu biên bản họp chi bộ đề nghị kết nạp Đảng viênTop 4 mẫu Cảm nhận bài thơ Sóng hay chọn lọc
Cảm nhận về bài thơ Sóng - Xuân QuỳnhThực hành theo hướng dẫn để tạo ra 02 sản phẩm hỗ trợ việc giảng dạy môn Toán cấp tiểu học
Đáp án bài tập cuối khóa module 9 môn ToánBài thu hoạch bồi dưỡng thường xuyên module GVMN 3 năm 2024 mới cập nhật
Module rèn luyện phong cách làm việc khoa học của người GVMNBộ tranh thiếu nhi về chào mừng Đại hội Đoàn 2024
Lịch thi vẽ tranh Thiếu nhi Việt Nam mừng đại hội Đoàn 2024Công văn xin hủy tờ khai Thuế GTGT do kê khai sai 2024
Cách hủy tờ khai thuế giá trị gia tăngMẫu tờ trình xin kinh phí hoạt động 2024 mới nhất
Cách viết tờ trình xin kinh phí hoạt độngSuy nghĩ về số phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến
Suy nghĩ của em về thân phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến qua nhân vật Vũ NươngTờ khai thuế thu nhập cá nhân Mẫu 05/KK-TNCN, 05-DK-TCT 2024
Áp dụng đối với tổ chức, cá nhân trả các khoản thu nhập từ tiền lương, tiền công
Bài viết hay Kế hoạch dạy học
Phân phối chương trình Hoạt động trải nghiệm 8 Kết nối tri thức 2023-2024
Nội dung tích hợp giáo dục ANQP, đạo đức lối sống trong môn Ngữ văn 9 KNTT
Kế hoạch dạy học các môn học lớp 1 bộ Kết nối tri thức với cuộc sống theo Công văn 2345
Phân phối chương trình Tin học lớp 6 sách Cánh Diều
Kế hoạch dạy học môn Mĩ thuật lớp 4 Kết nối tri thức với cuộc sống
(Dạy song song) Phân phối chương trình Khoa học tự nhiên lớp 9 Kết nối tri thức