Phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 9 I Learn Smart World file word
Kế hoạch dạy học tổ chuyên môn Tiếng Anh 9 sách mới
Phụ lục 1, 2, 3 Tiếng Anh 9 I Learn Smart World - Hoatieu xin chia sẻ đến quý thầy cô và bạn đọc mẫu phụ lục 1 môn Tiếng Anh 9 I Learn Smart World là mẫu khung kế hoạch dạy học của tổ chuyên môn Tiếng Anh 9 I Learn Smart World được trình bày dưới dạng file word theo đúng hướng dẫn tại công văn 5512. Sau đây là nội dung chi tiết khung kế hoạch dạy học môn tiếng Anh 9 sách I Learn Smart World, mời các bạn cùng tham khảo và tải về làm tài liệu sử dụng.
Phụ lục 1 Tiếng Anh 9 I Learn Smart World
KHUNG KẾ HOẠCH DẠY HỌC MÔN HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
(Kèm theo Công văn số 5512/BGDĐT-GDTrH ngày 18 tháng 12 năm 2020 của Bộ GDĐT)
TRƯỜNG: …………………… TỔ: ………………
| CỘNG HÒA XÃ HỘI CHỦ NGHĨA VIỆT NAM Độc lập - Tự do - Hạnh phúc |
KẾ HOẠCH DẠY HỌC CỦA TỔ CHUYÊN MÔN
MÔN HỌC/HOẠT ĐỘNG GIÁO DỤC TIẾNG ANH LỚP 9 (i-LEARN SMART WORLD)
(Năm học .....)
I. Đặc điểm tình hình
1. Số lớp:… Số học sinh: …
2. Tình hình đội ngũ: Số giáo viên: …; Trình độ đào tạo: …
Mức đạt chuẩn nghề nghiệp giáo viên: …
3. Thiết bị dạy học:
STT | Thiết bị dạy học | Số lượng | Các bài thí nghiệm/thực hành | Ghi chú |
1 | Màn hình TV | 01 | ||
2 | Máy tính | 01 | ||
3 | Bảng | 01 |
4. Phòng học bộ môn/phòng thí nghiệm/phòng đa năng/sân chơi, bãi tập
STT | Tên phòng | Số lượng | Phạm vi và nội dung sử dụng | Ghi chú |
1 | Phòng học nghe nhìn 1 | 01 | ||
2 |
II. Kế hoạch dạy học
1. Phân phối chương trình
A. Học kì I: 18 tuần
No | Lesson | No of periods | Ss will be able… |
1. | Orientation | 1 | · To obtain a brief introduction to the course · To learn how to make use of i-Learn Smart World resources. |
2. | Unit 1: English in the world | 10 | · To learn and use vocab. for different ways to learn English. · To practice reading for main ideas and details: Study methods. · To review and practice and use to-infinitives (for purpose) and Phrasal verbs correctly. · Pronunciation: Rhythm, to practice stress content words in a sentence, Sound changes, to practice pronouncing I’ll · To talk about fun ways/methods to learn English. · To practice listening for specific information · To practice functional English: Asking for a reason. · Speaking: Discuss Why you are learning English, using adverbial clauses and phrases of reason. · To learn how to use sequence words to organize your writing (writing skill) · To talk about different fun activities to practice English at home. · To write an email to your pen pal to give advice on how to practice English. |
3. | Unit 2: Life in the Past | 10 | · To learn vocab. for related to life in the past. · To practice reading for gist and details · To practice and use would for repeated past actions. · Focus on the /I/ and /i:/ sounds. · To talk about family now and then. · To practice functional English and how to show interest. · To learn, practice, and use used to. · To practice intonation for exclamations. · To practice reading for main ideas and specific information/details. · To practice talking about a memorable day, using used to express past situations. k! · To learn how to use time connectors (Writing skills) · To talk about the life of the family member. · Write a passage about the life of the family member you talked about. |
4. | Revision for the midterm test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
5. | Revision for the midterm test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
6. | Revision for the midterm test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
7. | Semester 1 – Midterm Test Semester 1 - Midterm Test correction | 3 |
|
8. | |||
9. | |||
10. | Unit 3: Living environment | 10 | · To learn and use vocab. related to Living environment. · To practice reading for gist and specific information · To practice and use the Defining relative clauses with relative pronouns. · To practice ‘..that can….’ And ‘…that care…’ (Sound changes and Rhythm) · To talk about a cool and smart house · To practice listening for gist and specific information · To practice and use wish with the past simple correctly. · To practice the /aɪ/ sound · To practice talking about things you don’t like about where you live. · To practice reading for main ideas and specific information. · To practice parallel structures (Writing skills) · To talk about the dream house. · To write a paragraph about the dream house you talked about above. |
11. | Unit 4: Tourism | 10 | · To learn and use vocab. related to Tourism. · To practice reading for gist and specific information. · To practice and use Reported Speech. · To practice sentence stress · To talk about planning a great vacation and asking for help or support when you are on vacation in a foreign country. · To practice listening for specific information · To practice functional English – Holding your turn · To practice and use Could and Wh-words before to-infinitives correctly · To practice rhythm: Don’t stress function words in a sentence. · To learn how to use descriptive language (Writing skills) · To write a short travel guide. |
12. | Revision for the final test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
13. | Revision for the final test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
14. | Revision for the final test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
15. | Semester 1 – Final Test Semester 1 - Final Test correction | 4 | |
16. | |||
17. | |||
18. | |||
19. | Unit 5: Healthy living | 10 | · To learn and use vocab. related to healthy living. · To practice reading for main ideas and specific information. · To practice and use suggest+ gerund correctly. · To practice the /tr/ and / tʃ / sounds, sentences stress · To practice discussing Myth and Fact · To practice listening and reading for specific information. · Practice functional English – Ending a discussion. · To practice and use adverbial clauses/phrases of concession correctly. · To talk about teens’ health problems. · To learn how to summarize a text (Writing skill) · To talk and summarize the main information. |
20. | Unit 6: Natural wonders | 10 | · To learn and use vocab. related to Natural Wonders. · To practice reading and listening for specific information · To practice and use Comparative structures with intensifiers correctly · To practice word stress for the most 3-syllabus adjectives. · To practice discussing to make a list of Vietna’s top five natural wonders To practice functional English – politely disagreeing · To practice and use verb + gerund correctly · To practice using non-defining relative clauses to write informative sentences. (Writing skill) · To talk about Amazing places around the world. · To write an article about Mount Everest. |
21. | Revision for the midterm test. | 1 | · |
22. | Revision for the midterm test. | 1 | · |
23. | Semester 2 – Midterm Test Semester 2 - Midterm Test correction | 3 | · |
24. | Unit 7: Urban life | 10 | · To learn and use vocab. related to Urban life · To practice and use Past Continuous. · To practice the /dʒ / sound · To talk about problems and solutions in city life. · To practice functional English – Asking for clarification. · To practice and use adverbial clauses of result and correctly · To practice sentence stress. · To discuss your predictions about our future. · To learn how to write body paragraphs for chain problem and solution passages. (Writing skill) · To talk and write problems and solutions about your city. |
25. | Unit 8: Jobs in the future | 10 | · To learn and use vocab for Jobs in the future. · To practice functional English – Showing thanks. · To practice and use the first conditional with modals correctly · To focus on the final /r/ sound. · To talk about the future job using the first conditional with modals. · To practice reading and listening for main ideas and specific information. · To practice and use verbs + to-infinitives correctly. · To practice sound changes of ‘..can people...’ and ‘...in media...’ · To practice discussing the future of jobs in entertainment and media. · To learn how to highlight important ideas and information. · To talk and write about the most popular jobs in the future. |
26. | Revision for the final test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
27. | Revision for the final test. | 1 | · To revise the target language and language skills · To get students well-prepared for the midterm test |
28. | Semester 2 – Final Test Semester 2 - Final Test correction | 4 |
2. Kiểm tra, đánh giá định kỳ
Bài kiểm tra, đánh giá | Thời gian | Thời điểm | Yêu cầu cần đạt | Hình thức |
Giữa Học kỳ 1 | 60 phút | Tuần 9 | Kiểm tra đánh giá nội dung ngôn ngữ và các kĩ năng của học sinh sau khi tiếp nhận kiến thức từ tuần 1 đến tuần 10 của chương trình | Trắc nghiêm &Tự luận |
Cuối Học kỳ 1 | 60-90phút | Tuần 17 | Kiểm tra đánh giá nội dung ngôn ngữ và các kĩ năng sau khi tiếp nhận kiến thức của chưng trình HK1 | Trắc nghiêm &Tự luận |
Giữa Học kỳ 2 | 60 phút | Tuần 26 | Kiểm tra đánh nội dung ngôn ngữ và các kĩ năng của học sinh sau khi tiếp nhận kiến thức từ tuần 19 đến tuần 28 của chương trình | Trắc nghiêm &Tự luận |
Cuối Học kỳ 2 | 60-90 phút | Tuần 34 | Kiểm tra đánh giá nội dung ngôn ngữ và các kĩ năng của học sinh sau khi tiếp nhận kiến thức của chương trình HK2 | Trắc nghiêm &Tự luận |
III. Các nội dung khác (nếu có):
………………………………………………………………………………………
TỔ TRƯỞNG (Ký và ghi rõ họ tên)
| ……………., ngày … tháng … năm 20... HIỆU TRƯỞNG (Ký và ghi rõ họ tên) |
Phụ lục 2 Tiếng Anh 9 I Learn Smart World
Xem trong file tải về.
Phụ lục 3 Tiếng Anh 9 I Learn Smart World
Xem trong file tải về.
Mời các bạn tham khảo các giáo án khác trong phần Dành cho giáo viên của mục Tài liệu.
Tham khảo thêm
Phụ lục 1, 2, 3 Lịch sử 9 Chân trời sáng tạo
(Bản 1) Phụ lục 1, 3 Hoạt động trải nghiệm 9 Chân trời sáng tạo
(Bài 1-10) Giáo án điện tử Toán 9 Chân trời sáng tạo
(Bài 1-48) Giáo án Khoa học tự nhiên 9 Chân trời sáng tạo 2024-2025
(File doc) Phụ lục 1 Ngữ văn 9 Chân trời sáng tạo
(Có tiết ôn tập) Giáo án Vật lí 9 Chân trời sáng tạo CV 5512
Giáo án điện tử Khoa học tự nhiên 9 Chân trời sáng tạo
- Chia sẻ:Trần Thu Trang
- Ngày:
Gợi ý cho bạn
-
Nội dung tích hợp giáo dục ANQP, đạo đức lối sống trong môn Ngữ văn 9 KNTT
-
Kế hoạch dạy học Toán 5 Cánh Diều Công văn 2345 năm 2024-2025
-
Kế hoạch dạy học STEM lớp 3 năm học 2024-2025
-
Kế hoạch tích hợp kĩ năng sống lớp 2
-
Kế hoạch dạy học môn Giáo dục địa phương 8 Đồng Nai
-
2 mẫu Kế hoạch tích hợp giáo dục địa phương lớp 4 năm 2024-2025
-
Phân phối chương trình Khoa học 5 Chân trời sáng tạo 2024
-
Phụ lục 1, 3 Tiếng Anh 8 Global Success
-
Kế hoạch dạy học STEM Tin học lớp 5 Chân trời sáng tạo
-
(File Word) Kế hoạch dạy học Giáo dục thể chất 5 Cánh Diều Công văn 2345
Có thể bạn cần
Top 8 mẫu phân tích khổ cuối bài Tràng giang hay chọn lọc
Hướng dẫn khai Phiếu đảng viên (mẫu 2-HSĐV)
Mẫu Bài thu hoạch nghị quyết trung ương 4 khóa 12 cho Đảng viên
Biên bản họp chi bộ đề nghị kết nạp Đảng viên
Top 4 mẫu Cảm nhận bài thơ Sóng hay chọn lọc
Thực hành theo hướng dẫn để tạo ra 02 sản phẩm hỗ trợ việc giảng dạy môn Toán cấp tiểu học
Bài thu hoạch bồi dưỡng thường xuyên module GVMN 3 năm 2024 mới cập nhật
Bộ tranh thiếu nhi về chào mừng Đại hội Đoàn 2024
Công văn xin hủy tờ khai Thuế GTGT do kê khai sai 2024
Suy nghĩ về số phận người phụ nữ trong xã hội phong kiến
Tờ khai thuế thu nhập cá nhân Mẫu 05/KK-TNCN, 05-DK-TCT 2024
Mẫu nhận xét các môn học theo Thông tư 22, Thông tư 27
Bài viết hay Kế hoạch dạy học
Phân phối chương trình Lịch sử 6 sách Kết nối tri thức với cuộc sống
(File word) Kế hoạch dạy học Hoạt động trải nghiệm 9 Kết nối tri thức
Kế hoạch dạy học môn Giáo dục địa phương 8 Đồng Nai
(File word) Phân phối chương trình Tin học 9 Kết nối tri thức
Kế hoạch dạy học môn Toán lớp 3 Kết nối tri thức với cuộc sống
Kế hoạch dạy học môn Tiếng Anh lớp 3 Kết nối tri thức với cuộc sống